Vimexx Facebook

Onderwerp:

Email: Delivery Status Notification (Failure)

Naam: Ahmed M

Titel: Member

Geplaatst op 24-01-2018 20:46

Een klant van mij kan geen mails meer naar mij sturen. Zodra hij een mail stuurt, kreeg hij de email terug. Hij stuurt mails naar andere mensen zonder problemen. Ik ontvang ook emails, maar niet alles. Zo ontvang ik sommige emails van travelcard wel en andere emails van travelcard niet. Een boekhouder stuurde mij emails, sommige emails heb ik ontvangen en anderen niet. Travelcard en de boekhouder kregen geen mails terug van de server. Ik dacht dat de server soms niet bereikbaar is, maar de klant hierboven heeft het een paar keren geprobeerd maar toch dezelfde foutmelding: ----Oorspronkelijk bericht----- From: postmaster@cpsmtpb-ews02.kpnxchange.com Sent: Wednesday, January 24, 2018 3:23 PM To: info@aerocrane.nl Subject: Delivery Status Notification (Failure) This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. info@schoonmaakatlas.nl From: "Info@Aerocrane" To: "Schoonmaak Atlas" Message-ID: <8EA26F7A5F52488AA5CFD0D5FAE2BD46@SMB> Subject:
Datum 24-01-2018 20:46:27

Naam: Naud J

Titel: Member

Geplaatst op 26-01-2018 16:30

Beste Ahmed,

Dank voor je post op ons forum!

Kan je de volledige foutmelding in een ticket plaatsen zodat we er veder in kunnen duiken? Je kunt een ticket openen via https://www.vimexx.nl/tickets.

Datum 26-01-2018 16:30:07