Vimexx Facebook

Onderwerp: De kwaliteit van de support

17-01-2020 12:08

Voor mijn gevoel gaat de kwaliteit van de support flink naar beneden. Komt dat omdat er maar weinig klanten zijn voor dat telefonisch support van 10 euro per maand? Door weinig support in te zetten bij de support tickets en de live chat zal iedereen wel zo'n telefoon abonnement extra nemen? 
Heb gisteren een ticket geopend, maar nog geen resultaat. 

Krijg bij bijna alle domeinen de volgende melding:
- Your web server is blocking the connection.
- Your host is rejecting the connection.

Lijkt me voldoende reden om eens serieus in actie te komen.

05-02-2020 14:56

17 Januari, nog geen reactie.Helaas een bestelling geplaatst, gelijk betaald. Had ik nooit van me leven moeten doen!

22-02-2020 11:38

Ik denk dat er een mod_security probleem is

Gebruik je WP, dan kan daar eventueel de fout in zitten na de verhuizing van de gehele website.

Your host is rejecting the connection kan te maken met het eerder probleem met mod_security

Je zal anders even kunnen nazien op google of dit te maken heeft met jouw probleem.

Zelf ben ik klant van Vimexx, ik kan aangeven dat ze snel reageren op een ticket in de afgelopen jaren dat ik bij Vimexx ben. En natuurlijk kan er wel eens een paar dagen overheen gaan, so be it

hoop dat je het antwoord kunt vinden

07-06-2020 11:04

Ik overweeg ook gebruik te gaan maken van VIMEXX. Spijtig dat niemand van VIMEXX-support op deze berichten heeft gereageerd.
Op de VIMEXX-site is niet (of moeilijk) te vinden wat de kosten voor telefonische support zijn.
Het is mooi dat Klaas in het verleden goede ervaringen heeft.
@Jan en Alexander. Kunnen jullie ook aangeven hoe jullie 'problemen' uiteindelijk zijn verholpen (of niet)

25-06-2020 17:10

Dag Koos,

Dankjewel voor je bericht. Helaas is door de huidige virustoestand de telefonische support tijdelijk offline omdat wij ook allemaal thuis moesten werken. Wanneer we weer met zijn allen op kantoor zijn zal de telefonische support naar verwachting ook weer online zijn en dus ook af te nemen zijn omdat we wilden voorkomen dat klanten dit product afnamen. 

Mochten er enige support issues zijn dan adviseer ik om even een chat te starten of een ticket aan te maken zodat wij dit gelijk kunnen checken.

Met vriendelijke groet,
Jesse