Vimexx Facebook

Onderwerp: De kwaliteit van de support

17-01-2020 12:08

Voor mijn gevoel gaat de kwaliteit van de support flink naar beneden. Komt dat omdat er maar weinig klanten zijn voor dat telefonisch support van 10 euro per maand? Door weinig support in te zetten bij de support tickets en de live chat zal iedereen wel zo'n telefoon abonnement extra nemen? 
Heb gisteren een ticket geopend, maar nog geen resultaat. 

Krijg bij bijna alle domeinen de volgende melding:
- Your web server is blocking the connection.
- Your host is rejecting the connection.

Lijkt me voldoende reden om eens serieus in actie te komen.

05-02-2020 14:56
#2411

17 Januari, nog geen reactie.Helaas een bestelling geplaatst, gelijk betaald. Had ik nooit van me leven moeten doen!

22-02-2020 11:38
#2440

Ik denk dat er een mod_security probleem is

Gebruik je WP, dan kan daar eventueel de fout in zitten na de verhuizing van de gehele website.

Your host is rejecting the connection kan te maken met het eerder probleem met mod_security

Je zal anders even kunnen nazien op google of dit te maken heeft met jouw probleem.

Zelf ben ik klant van Vimexx, ik kan aangeven dat ze snel reageren op een ticket in de afgelopen jaren dat ik bij Vimexx ben. En natuurlijk kan er wel eens een paar dagen overheen gaan, so be it

hoop dat je het antwoord kunt vinden

 

07-06-2020 11:04
#2595

Ik overweeg ook gebruik te gaan maken van VIMEXX. Spijtig dat niemand van VIMEXX-support op deze berichten heeft gereageerd.
Op de VIMEXX-site is niet (of moeilijk) te vinden wat de kosten voor telefonische support zijn.
Het is mooi dat Klaas in het verleden goede ervaringen heeft.
@Jan en Alexander. Kunnen jullie ook aangeven hoe jullie 'problemen' uiteindelijk zijn verholpen (of niet)

25-06-2020 17:10
#2641

Dag Koos,

Dankjewel voor je bericht. Helaas is door de huidige virustoestand de telefonische support tijdelijk offline omdat wij ook allemaal thuis moesten werken. Wanneer we weer met zijn allen op kantoor zijn zal de telefonische support naar verwachting ook weer online zijn en dus ook af te nemen zijn omdat we wilden voorkomen dat klanten dit product afnamen. 

Mochten er enige support issues zijn dan adviseer ik om even een chat te starten of een ticket aan te maken zodat wij dit gelijk kunnen checken.

Met vriendelijke groet,
Jesse 

30-04-2021 14:47
#3092

Sinds de corona zijn intreden heeft gedaan lezen wij bij Vimexx steevast de volgende melding:

Vanwege de plotselinge verhoogde vraag naar onze helpdesk, kan dit helaas resulteren in een langere wachttijd dan dat je van ons gewend bent. We doen ons uiterste best om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden!

Dat het drukker geworden kan zijn trek ik niet in twijfel, wat ik wel in twijfel trek zijn de meldingen die je krijgt van steevast 3 wachten er voor je en wachttijden die soms meer dan 60 minuten duren. Logisch is het dan dat je een support ticket zou indien, met nadruk op zou. Ook hier is het huilen met het licht aan antwoorden zijn nauwelijks volledig en komen steevast na minimaal 48 uur door de onvolledigheid van de antwoorden ben je genoodzaakt om een reactie te geven op je eerdere ticket, opnieuw kun je weer zeker een dag wachten op een antwoord en dan maar hopen dat je hier mee uit de voeten kunt is dit niet het geval dan beland je in de visuele cirkel van reageren en weer wachten. 

Op recht vraag ik mij af of dit toe te wijzen is aan Corona en het thuiswerken? Dit is gewoon een hele slechte zaak en duurt nu al maanden voort deze service doet afbreuk aan de kwaliteit.

01-05-2021 12:53
#3094

Sta nu 15 minuten in de wacht bij live chat als eerst wachtende... Zonder enkele indicatie wat de wachttijd is. Dat kan beter en slimmer.

28-06-2021 11:08
#3170

Heb in week 24 een ticket met vraag gemaakt. nu is het week 26 en nog geen antwoord op mijn vraag gehad. Ik krijg wel al maanden mailtjes dat ik mijn pakket moet gaan verlengen in juli. Stop met mailtjes sturen en ga je je customer support eens verbeteren. Mijn vraag is nog steeds niet beantwoord.

Weet iemand het antwoord op mijn vraag? de.site heb ik vorig jaar er gratis bij gekregen. Nu moet ik er 25 euro voor betalen. Weet iemand waar het voor is? heb ik het echt nodig?

Ook heb ik een.com site en die is nu ook een aantal euro's duurder maar het webhosting pakket niet. Waarom is het.com nu duurder?

29-06-2021 13:27
#3173

Hier precies het zelfde. Nu is er iets mis gegaan met een bestelling. Je mag dan een ticket aanmaken en afwachten. Support/chat lijkt dood. 
We zijn bijna 6 jaar klant en hebben meer dan 100 klanten aangebracht.
Sinds Vimexx in 2019 is overgenomen door Team.Blue hebben ze als eerste bezuinigd op de klantenservice en daarna de website grotendeels verpest. 

Klantenservice is voor ons het belangrijkst. We geven ook geen advies meer om bij Vimexx klant te worden. 
 

30-06-2021 11:29
#3176

Als je na anderhalf jaar corona je organisatie nog niet op orde hebt zal er wel een bezuinigingsmodel zijn toegepast op de klantenservice.