Vimexx Facebook

Onderwerp: This account has been suspended.

19-07-2021 12:41

This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.

Dat is wat ik te zien krijg als ik m'n website bezoek. Nu gaat het om een hosting pakket dat is verlopen en inmiddels weer online zou moeten staan, maar na max. een half uurzou je site het weer moeten doen. Heb vaker problemen gehad met .htaccess die zoiets zou veroorzaken en normaal was een snel bericht naar de chat de oplossing, maar die schijnt al een tijd offline te zijn als ik de berichten hier lees.

Heeft iemand toevallig een oplossing hoe ik mijn site weer live kan zetten?

Alvast bedankt!

13-09-2021 14:33

Dag Remco,

Als je je pakket achteraf hebt verlengd kan het 2-4 uur duren voordat je pakket weer online is. Dus nu zou het al moeten werken.

Mocht dat niet zo zijn dan kan je altijd een chat of ticket openen en dan nemen wij een kijkje voor je.

Met vriendelijke groet,
Jesse  

25-09-2021 20:04

Bij ons hetzelfde probleem, maar wij zijn al een week verder...

30-09-2021 15:17

Beste R P,

Zou je een ticket kunnen aanmaken en daarbij aangeven om welk hostingpakket het gaat? dan kijk ik het graag even voor je na!
Je kan een ticket aanmaken via deze pagina: https://my.vimexx.nl/ticket 
Evenals ben je altijd welkom op onze Livechat zodat je direct met een support medewerker kan praten, dan kijken wij even met je mee.

Met vriendelijke groet,

Roel

27-11-2021 00:23

Zo te lezen bestaat dit probleem dus al een tijdje..en vraagt het om engelen geduld , ik heb alles verlengt maar dat ging fout , nou heb ik domein naam wel toegevoegd aan een nieuw apkket maar krijg deze vermelding : This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.

kom ik bij de admin waar naar doorverwezen wordt via forum ;inlog direct admin,domein admin, vink domain aan en door op onsubsribe te drukken ...het ziet er naar uit dat pagina's veranderd zijn en de text niet is aangepast en ook op een juiste manier doorverwijst .

ik heb een oude domein die is verlopen - naam toegevoegd aan een nieuwe webhosting plus -maar hoe krijg ik mijn vermelding weg  van suspended ??

iemand een idee ?

Jacqueline

- 5 van 5 sterren -