Vimexx Facebook

Onderwerp: DirectAdmin Update

27-07-2019 13:55

Iemand enig idee of Vimexx gaat updaten naar de nieuwste Directadmin? Het interface schijnt daar ook veel beter te zijn

Groetjes

03-08-2019 15:09

Beste Stephan,

Helaas heeft het nieuwe thema nog teveel bugs om als default thema te gaan gebruiken.
Bovendien zitten in onze DirectAdmin enorm veel customizations, waardoor het overstappen op een ander thema sowieso erg lastig is.
Wat betreft de DirectAdmin versie zijn we gewoon up-to-date, naar mijn weten. Waaruit concludeer je precies dat dit niet zo is?

Met vriendelijke groet,
Arnoud

28-10-2020 09:56

Hoi,

Kan het nieuwe thema al worden geactiveerd ergens?

Groet

13-06-2021 13:05

Hi, we zijn nu 2 jaar verder. Is er al meer nieuws over het nieuwe thema?

20-06-2021 11:42

Daar ben ik inderdaad ook heel benieuwd naar.

06-07-2021 18:03

Graag zie ik de mogelijkheid om het nieuwe thema te gebruiken.

02-09-2021 08:39

Ik haak ook even aan, aan deze thread. DirectAdmin is wel weer is toe aan een update...

02-09-2021 19:15

Hi,

DirectAdmin is verder up to date, echter is het nieuwe thema helaas nog altijd niet geschikt voor gebruik als standaard thema vanwege de vele bugs die er nog altijd in voorkomen.

Indien je gebruikt maakt van een dedicated server, VPS of een reseller hosting, kan je het nieuwe thema wel uiteraard al zelf instellen. Dit kun je doen op het reseller niveau (reseller level) onder het kopje Skin manager, ook kan je dit per gebruiker instellen door naar de gebruiker te gaan en dan voordat je inlogt op de genoemde gebruiker, scroll je omlaag, en kan je hier ook het Skin (thema) wijzigen.

Voor een reguliere hosting pakket is dit helaas nog niet mogelijk.

Let wel op, dat het nieuwe thema dus in de beta fase zit met bugs, wij geven dan ook geen ondersteuning bij het nieuwe thema.
Zo werkt bijvoorbeeld het SSL certificaat aanvragen niet, hiervoor dien je naar het oude thema te schakelen, de aanvraag te doen zodat het goed zal gaan, daarna kan je weer terugschakelen naar het nieuwe thema, en zal het goed blijven gaan.

Groet,
Bertus