Vimexx Facebook

Onderwerp: Domeinnaam in quarantaine - hoe nu verder?

30-06-2022 21:51

Ik heb meerdere mailadressen in gebruik. Daardoor ben ik compleet vergeten te kijken naar het verlengen van een domeinnaam. Ik zie dat dit plots we erg veel geld kost. Ik dacht die uit quarantaine te kopen en dan een bestendige opdracht aanmaken zodat ik daar in de toekomst alvast niet meer aan moet denken. Maar nu ik die kost heb gezien, weet ik het nog niet zo zeker. Moet dat echt 60 euro kosten? Andersom, hoelang wordt een domeinnaam in quarantaine gehouden? Wordt die na een tijdje niet gewoon vrijgegeven? Dan kan ik daar ook nog wel op wachten of zo. Of ik maak een andere naam aan...

Iemand hier ervaring mee?

06-07-2022 13:50
#3814

Dag Sonja, sorry dat ik je bericht even "gebruik" om met Vimexx in contact te komen (via de chat lukt het niet en m'n ticket staat nog steeds open):

 

Hallo Vimexx, zou Jesse mij een update kunnen geven over ticket 301761 ? Hij laat mij (sinds maandag 04/07) alleen maar weten "er zo spoedig mogelijk" op terug te komen, maar daar koop ik niets voor. Onze e-mail + website liggen er al sinds 30/06 uit (buiten onze macht) ==> heb dit op 01/07 bij jullie gemeld. Het is nu 06/07 (halverwege de dag) en... nog steeds is het niet opgelost.

Hoe kan ons domein zo snel mogelijk uit quarantaine gehaald worden?

Hoor graag
André

06-07-2022 14:35
#3815

Issue zoals hierboven uitgelegd, is nu wél snel opgepakt gelukkig. E.e.a. lijkt goed te komen (fingers crossed)

26-09-2023 15:40
#4650

heb je lang moeten wachten ?

- 5 van 5 sterren -