Vimexx Facebook

Onderwerp: Omschrijving/beschrijving Hostingpakket

09-05-2017 09:27

In een eerder stadium kreeg je bij het aanleveren van de inloggegevens biij het Vimex hostingpakket duidelijk te zien aan welke domeinnaam de gegevens gekoppeld waren. Sinds enige tijd krijg je tegenwoordig echter alleen nog maar de inloggegevens te zien, en is het niet meer zichtbaar welke domeinnaam hieraan gekoppeld is. Ik weet niet wat jullie ervaring hierbij is maar ik vind het zelf zeer irritant. Nu moet je zelf de domeinnaam erbij kalken om te weten bij welk pakket de gegevens horen. Zeker bij het gebruik van meerdere accounts wordt het al snel erg onoverzichtelijk. Is er een reden voor waarom dit zo gedaan wordt?    

09-05-2017 09:53
#670

Beste,

Dank voor je post op ons forum en je feedback!

Er zal geen directe reden zijn, echter willen we steeds meer naar ons klantenpaneel trekken zodat klanten altijd weten waar ze alle informatie kunnen vinden. Zo vind je in het klantenpaneel bij "hosting beheren" alle hosting pakketten, als je dan op een van je hosting pakketten klikt dan wordt op de pagina die dan opent netjes aangegeven welke domeinen er onder staan. Je kan het dus altijd terug vinden in het klantenpaneel!

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten!

09-05-2017 14:34
#671

Hallo Naud,

Hartelijk dank voor je antwoord en uitleg. Ik (en met mij waarschijnlijk ook vele anderen) maken echter een print uitdraai van de email van de bevestiging van het aangekochte hosting pakket. In het verleden stond duidelijk vermeld welke domein er gekoppeld is aan het hosting pakket, nu moet je dus per se inloggen bij vimex om één en ander te bekijken/controleren. En dat vind ik (persoonlijk) erg jammer.  
 

10-05-2017 11:51
#672

Beste,

Dank voor je reactie.

Ik begrijp het, echter kunnen we niet rekening houden met alle persoonlijke wensen. Wel zal ik het meenemen en ter bespreking brengen om te zien of we het alsnog terug kunnen brengen. Voor nu kan je het dus in ons klantenpaneel allemaal vinden en proberen we hier steeds meer inzichtelijk te krijgen.

- 5 van 5 sterren -