Vimexx Facebook

Onderwerp: Verhuizing

22-06-2016 17:38

Hallo,

Ik vroeg me af hoe lang een verhuizing over het algemeen duurt. Misschien dat ik zelf ongeduldig ben, maar na 24 uur bevindt mijn website zich nog steeds bij mijn oude host.


Groeten

22-06-2016 18:24
#199

Beste Meta,

Dank voor je post op ons forum.

Ik heb even gekeken en zie dat je een .com verhuizing hebt aangevraagd. Bij .com verhuizingen word altijd een verificatiemail naar de houder gestuurd die vervolgens bevestigd dient te worden. Zodra dit is gebeurd, zal de domeinnaam binnen 5-7 dagen verhuist worden. Helaas kunnen wij dit proces niet versnellen daar ICANN (de registry) deze tijd nodig acht. Zodra de domeinnaam verhuisd is ontvang je een email en kan je de domeinnaam via ons klantenpaneel koppelen aan je webhosting pakket.

Hopend hiermee je vraag beantwoord te hebben. Mochten er nog vragen zijn dan verneem ik die graag!

23-06-2016 16:43
#201

Ik heb inderdaad de verificatie-mail ontvangen en hiermee mijn e-mail geverifieerd. Had hierna geen bevestiging o.i.d. meer ontvangen, vandaar dat ik me af vroeg of de verhuizing nu wel in werking was gezet. Maar ik denk dat het nu wel goed gaat. Bedankt!

23-06-2016 17:03
#203

Beste Meta,

Dank voor je reactie.

Ik heb even gekeken en zie dat de verificatiemail inderdaad netjes bevestigd is. Binnen enkele dagen zal je domeinnaam verhuist worden

Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan vernemen we dat graag!

24-06-2016 16:25
#206

Hallo,

Ik had een mail ontvangen van de domainnameregistrar, waarin ik de verhuizing moest bevestigen door op een link te klikken. Wanneer ik hierop klikte zou ik een mail krijgen met een bepaalde code die ik moest invoeren. Deze mail heb ik echter nooit ontvangen en kan nu die link ook niet meer openen. Heb zojuist een mail gekregen van Vimexx waarin staat dat de verhuisstatus van mijn domein is gewijzigd: "Het domein bevat een LOCK óf is 60 dagen geleden verhuisd of geregistreerd". Help? :(

25-06-2016 10:36
#207

Beste Meta,

Dank voor je post.

Het lijkt erop dat er een lock op je domeinnaam staat. Je kan bij de huidige provider vragen om deze lock van je domeinnaam af te halen. Zodra dit gebeurd is kan je de verhuistoken nogmaals doorvoeren waarna de verhuizing weer in gang zal worden gezet.

Je ontvangt daarna ook weer een verificatiemail die je dient te bevestigen. Wat vreemd dat je geen nieuwe mail met die code ontvangen hebt, helaas versturen wij dat niet zelf maar de registry. Laat je ons weten als je weer tegen dit probleem aan loopt? Dan kijken we samen naar een oplossing!