Vimexx Facebook

Onderwerp: Ik heb een verhuisroken nodig maar krijg geen antwoord!

02-07-2016 21:55

Hallo,

Ik heb bij de aankoop van een logo op freelogoservices de domeinnaam "gratis" erbij gekregen. Nu wilde ik deze verhuizen, maar een token kan ik nergens terugvinden! Ik heb hiervoor een mail gestuurd, maar krijg hierop geen antwoord. Wat kan ik nu doen? Alvast bedankt!

02-07-2016 21:59
#224

Beste Laura,

Dank voor je post op ons forum.

Weet je zo welk ticket nummer van je email gemaakt is? Ik kan me herinneren dat ik deze vraag eerder heb gezien en daar heb ik toen ook op gereageerd. Graag controleer ik dit voor je, of doel je op de huidige registrar die niet op je emails reageerd?

Hoor graag van je!

04-07-2016 15:01
#225

Het is inderdaad de huidige registrar die niet reageert...

De vraag had u al eerder gezien, ik had deze per vergissing gesteld bij een vraag van iemand anders.

04-07-2016 16:46
#226

Beste Laura,

Dank voor je reactie.

Klopt inderdaad! Vervelend om te horen dat de huidige registrar niet reageert op je verzoeken. Om welke domeinnaam extensie gaat het? Mocht het om een .nl domeinnaam gaan dan kan je het beste nogmaals een email sturen met de template van SIDN: https://www.sidn.nl/a/nl-domeinnaam/voorbeeldtekst....

Ik hoor graag van je zodat we de verhuizing zo snel mogelijk in gang kunnen zetten voor je!

05-07-2016 07:56
#228

Goedemorgen!

Het gaat over .be extensie. Ik heb hierover ook al contact opgenomen met dns.be, zij vragen me nogmaals contact op te nemen met de huidige registrar en dat heb ik dus gedaan...Ik wacht vandaag nog af maar als ik aan het einde van de dag nog steeds geen antwoord gekregen heb, dan wil ik graag dat zij actie ondernemen. Jullie kunnen verder niet veel doen veronderstel ik?

Toch bedankt voor de assistentie! Ik heb wel nog een bijkomende vraag, die ik hopelijk toch hier mag stellen: na mijn verhuizing, betaal ik dan nog steeds voor mijn domeinnaam aan de huidige registrar (Gandi SAS) of betaal ik dan aan de "nieuwe" registrar?

Mvg,

05-07-2016 15:41
#230

Beste Laura,

Dank voor je reactie.

Enige wat wij kunnen doen is net zoals jij contact opnemen met DNS Belgium. Goed dat je er al achterheen bent gegaan, zij kunnen je straks direct helpen als je weer geen reactie ontvangt.

Wat betreft je nieuwe vraag, je betaalt altijd aan de actuele registrar, zodra je bij ons komt gaan verlengingen etc via ons lopen.

Hopend hiermee je vraag beantwoord te hebben. Mochten er nog vragen zijn dan verneem ik die graag!

- 5 van 5 sterren -