12-03-2020 09:01

Dit is de tweede keer dit dit bij mij gebeurd sinds ik bij Vimexx ben.....no                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Ik registreer een een nieuwe domeinnaam en enkele dagen later krijg ik berichten dat de nieuwe domeinnaam binnen afzienbare tijd offline gaat omdat niet alle domeinhouders zijn bevestigd.                                                                                                                                                                                                                                                                                        Dit kun je dan voorkomen door te bevestigen en een nieuwe bevestigingsmail te laten sturen.     Echter............ deze bevestigingsmail komt nooit aan !                                                        Zou erg fijn zijn als dit z.s.m. wordt opgelost  indecision

Hoe kan ik zorgen dat dit nu in orde komt ?

En....Hoe kan ik voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurd ?