Vimexx Facebook

Onderwerp: Contactformulier: php mail() functie werkt niet

29-11-2022 22:06

Hallo iedereen,

Sinds de migratie naar Vimexx werkt mijn php mail functie niet meer en ik kan dit probleem niet reproduceren op de test website hier thuis. Hier werkt het wel dus ik denk dat ik ergens iets mis in de settings op de hosting. 

 

Kan iemand hiermee helpen? het betreft een vrij basis HTML form met een PHP script achter en een recaptcha. 

 

Alvast bedankt,

 

Greet

09-12-2022 11:03
#4041

Beste Greet,

Als je ook nog foutmeldingen krijgt vanuit de server kan je bij ons een ticket aanmaken. Dan kijken wij graag met je mee!

Hopende hiermee je vraag te hebben beantwoord. Mocht je nog meer vragen hebben horen wij die graag!

Met vriendelijke groet,

Jard

12-12-2022 20:54
#4050

Beste Jard

 

Dat is het net ik krijg geen errors, het lijkt alsof de website het script gewoon de eerste keer niet wil uitvoeren, als je bij het verzenden terug gaat en op verzenden klikt dan stuurt hij de mail meteen door. 

Ik denk dat ik tijdens mijn verlof eens overschakel naar wordpress, maar moet dit nog wat uitzoeken hoe dit effectief werkt en of ik dit naast het bestaande domein kan runnen om geen downtime te hebben. Ik heb het jammer genoeg veel te laat opgemerkt om hier nog een goede analyse op te maken. 

 

Toch bedankt voor het voorstel.

 

Groeten,

 

Greet

- 5 van 5 sterren -