Onderwerp: Spam / fishing - Pagina 2

16-10-2022 11:04

Ik kwam dit tegen in mijn mailbox

van 

Klantenservice Vimexx <contact@casadelmarcuba.it>

Beste,

Uw domein: alexanderen.nl Verlopen.

Klik eenvoudig op onderstaande link om uw factuur(en) te betalen. Onthoud dat u uw betalingsgegevens kunt beheren, facturen kunt bekijken, toegang kunt krijgen tot uw accountgeschiedenis en accountbetalingen kunt doen in het gedeelte Mijn facturering van de Klantenzone.

https://www.vimexx.nl/pay/5c704ec8d7016357212702b69306e0a9265be15fc2de6b00aa59de6064382909

We staan graag voor je klaar!

PAS ER MEE OP

05-07-2025 20:04

Deze nep email ontvangen van noreply-vimexx.v15@strutz-guenter.at / V e r l e n g v a n d a a g nog uw m a i l boxen-a b o n n e m e n t

Verleng vandaag nog uw Mailboxen-abonnement

Beste klant,

We herinneren u eraan dat uw abonnement op Mailboxen Professioneel en
Exchange binnenkort ten einde loopt.

Om onderbreking van de dienst te voorkomen, is het belangrijk uw abonnement nu te verlengen.

Waarom nu verlengen?
  • Bewaar al uw e-mails, contacten en belangrijke berichten
  • Zorg voor continuïteit van uw professionele communicatie
  • Voorkom definitief gegevensverlies en de onderbreking van uw professionele
    e-mailadres

Klik hier om binnen enkele seconden te verlengen:

Nu verlengen

Als u binnen 48 uur niet verlengt, wordt uw mailbox opgeschort en worden al uw berichten definitief verwijderd.

13-09-2025 22:09

Vandaag hier ook dergelijke mail ontvangen en ziet er steeds geloofwaardiger uit 

Bedankt voor de info en ben nu gerust gesteld 

14-09-2025 07:29

Yes gisteren ook een spam mail ontvangen met achterliggende email contact@quandernando.nl. dus lijkt ook om nep mails te gaan.

14-09-2025 12:38

Beste Vimexx, is jullie database gehackt of zo? Ik krijg die fake phishing emails op nagenoeg elk domein die ik bij jullie heb. Vandaag ook weer, de laatste is deze keer van contact@quadernando.it met bericht: 

Beste klant XXX,

We nemen dringend contact met u op over factuurnummer 20244079109 dat tot op de dag van vandaag onbetaald blijft.

Deze factuur betreft de volgende diensten:

• Domeinnaam : xxx.tld
  • E-mailadres : info@xxx.tld

Vanwege deze betalingsachterstand zijn wij genoodzaakt uw diensten met onmiddellijke ingang op te schorten.

Om uw diensten te herstellen, verzoeken wij u met klem uw factuur per omgaande te voldoen via de volgende link : https://www.vimexx.nl/factuur

Let op

Indien wij uw betaling niet binnen 48 uur ontvangen, zien wij ons genoodzaakt alle aan uw account gekoppelde diensten op te schorten.

Twijfels over je diensten?

Wij helpen je graag met helder advies en passen indien nodig je diensten aan. Contacteer ons via support@vimexx.nl

#

Met vriendelijke groet,

Team Vimexx.nl

15-09-2025 15:21

Ook hier een phishingmail ontvangen met een link recht naar een portaal om creditcardgegevens in te vullen.

Afzender: contact@quadernando.it en link naar het nep-portaal: http://2951440.biz-media.fr/?id=xxx.org

Beste klant,

Ondanks onze eerdere herinnering willen wij u informeren dat de betaling van uw factuur met nummer 250516728 uitgegeven op 01-09-2025 helaas niet succesvol is afgerond.
Dit kan veroorzaakt zijn door een verlopen kredietkaart of onjuiste bankgegevens in ons systeem.

De betreffende factuur is gekoppeld aan de volgende diensten:

• Domeinnaam : xxx.org
  • E-mailadres : info@xxx.org

U kunt veilig uw betaalgegevens bijwerken en de openstaande factuur voldoen via de volgende link :https://www.vimexx.nl/factuur

Let op

Indien wij uw betaling niet binnen 48 uur ontvangen, zijn wij helaas genoodzaakt alle aan uw account gekoppelde diensten tijdelijk op te schorten totdat de betaling is afgerond.

Twijfels over je diensten?

Wij helpen je graag met helder advies en passen indien nodig je diensten aan. Contacteer ons via support@vimexx.nl

#

Met vriendelijke groet,

Team Vimexx.nl

Wil je deze emails in de toekomst niet meer ontvangen? Ga dan via het klantenpaneel naar je persoonlijke instellingen pagina.

04-10-2025 13:39

Ik ontvang ze ook veel. Recenste is vanuit <info-kUN2lm1M@saxxabbigliamento.org> die linkt naar http://kun2lm1m.neurofibre.org/?id=xxx.nl
Waarbij xxx.nl het domein is van mijn mailbox.

Goedkope domeinnaam kopen? Bekijk alle extensies!    

Beste klant,

We nemen dringend contact met u op over factuurnummer 4616392, dat tot op de dag van vandaag onbetaald blijft.

Deze factuur betreft de volgende diensten:

Domeinnaam: xxx.nl
Vervaldatum: 20/09/2025

Vanwege deze betalingsachterstand zijn wij genoodzaakt uw diensten met onmiddellijke ingang op te schorten.

Om uw diensten te herstellen, verzoeken wij u met klem uw factuur per omgaande te voldoen via de volgende link:

Betaal nu online

Let op!

Indien wij uw betaling niet binnen 48 uur ontvangen, zien wij ons genoodzaakt alle aan uw account gekoppelde diensten op te schorten.

Twijfels over je diensten? Wij helpen je graag met helder advies en passen indien nodig je diensten aan. Contacteer ons via support@vimexx.com.

Met vriendelijke groeten

Vimexx Administratie

E-mail: support@vimexx.com

www.vimexx.com

- 5 van 5 sterren -