Vimexx Facebook

Onderwerp: Feeback Rainloop

22-03-2017 18:01

Hi Vimexx,

Toch even een compliment via deze weg! Na het lezen van de nieuwsbrief, net even Rainloop getest.

Echt fantastisch vooral ook omdat het responsive is.

Voor de rest doe zo voort!!!

Nog geen moment spijt van mijn resellerpakket bij jullie, als het zo verder gaat, zal ik zeke rmijn resellerpakket upgraden ;-)

Dikke pluim!!!

Grtz,

Een tevreden klant!

Christophe

23-03-2017 09:26
#619

Beste Christophe,

Dank voor je mooie woorden, dat doet ons goed! We blijven hard doorbouwen en zullen de komende tijd zeker niet stil zitten!

23-03-2017 14:24
#621

Net rainloop getest en ziet er goed uit. Ik heb alleen en vraag over het bijwerken van je handtekening. het aanpassen van de letter type en grootte lijkt niet te werken in de HTML mode. klopt dit? Verder werd mijn bedrijfslogo veel te groot uitgebeeld. Hoe kan ik dit veranderen? Het lukte niet om de hoogte en de breedte in te stellen.

Rob.

24-03-2017 14:33
#624

Beste Rob,

Dank voor je reactie.

Als je de HTML mode uitzet dan kan je het lettertype en de grootte selecteren. Wat betreft het bedijfslogo, als je die buiten de HTML mode om upload dan kan je bij geavanceerd de hoogte en breedte ingeven zodat deze naar wens is in de handtekening.

Succes!

29-03-2017 21:27
#629

Beste Naud,

Dank voor de feedback. Het bedrijfslogo is inderdaad gelukt. Het is echter niet gelukt om het letter type te veranderen. als je de HTML mode uitzet dan verdwijnt de mogelijkheid om de lettertype aan te passen. Met e TML mde aan is er alleen de optie Arial.

03-04-2017 12:22
#632

Beste Rob,

Sorry voor mijn late reactie.

Als ik het bekijk dan zie ik de mogelijkheid wel om meerdere lettertypes te selecteren: https://vmxmedia.nl/img/03-04-17_12:21:28.png. Mis ik iets?

- 5 van 5 sterren -