Vimexx Facebook

Onderwerp: Google ads weigert advertentie ivm schadelijke software.

21-10-2021 13:14

Iemand n idee?
Ik heb er niet zo veel verstand van, maar volgens mij moet dit nou ook weer niet heel moeilijk zijn.

Ik heb n website: www.rijschooldielessen.nl Nu wil ik via google ads hoger op de lijst komen. Dat gaat daar allemaal heel makkelijk en eenvoudig. 
Maar eenmaal klaar gaat google beoordelen en krijg ik telkens terug dat het niet geschikt is vanwege schadelijke software!
Ik ben mij van gn kwaad bewust, probeer te achterhalen wat en hoe maar is niet veel over te vinden en Google is ook niet echt duidelijk.
Ik begrep dat je kan zijn gehacked of dat er malware via je site gaat, ik heb zo'n gratis scan ergens gdaan en er was niks. Ik begreep ook dat het probleem wel eens veroudere plugins konden zijn, alles is up to date. En bijstr veel plugins heb ik nu ook weer niet naar mijn idee.
Wat nu? iemand enig idee????

25-10-2021 09:59
#3349

Hoi Edwin,

Helaas is dit probleem lastig om te verhelpen op afstand. Google kan advertenties afwijzen om een breed scala aan redenen en meestal staat op de hulppagina uitgelegd wat mogelijke oorzaken zijn. Ik zou dus zeggen dat Google Ads zelf op dit moment je beste bron voor een mogelijke oplossing. Wat je eventueel nog wel zou kunnen doen, is ons hier een voorbeeld (screenshot o.i.d.) geven van de afgekeurde ads.

- 5 van 5 sterren -