Vimexx Facebook

Onderwerp: Widgets aanpassen lukt nauwelijks

01-11-2021 10:47

Ik kan nauwelijks de widgets van mijn website (Wordpress) aanpassen. Vanaf het moment dat ik in het menu via "Customizer" "Widgets" aanklik, krijg ik voortdurend een pop-up scherm dat vraagt "Site verlaten, Wijzigingen die je hebt aangebracht, worden mogelijk niet opgeslagen.". Na diverse keren op annuleren klikken, kan ik dan eindelijk een widget aanklikken die ik wil wijzigen. In de linkerbalk verschijnt dan een edit-venstertje. Elke wijziging (paar letters typen al!) leidt direct tot opnieuw de pop-up met de vraag "Site verlaten, Wijzigingen die je hebt aangebracht, worden mogelijk niet opgeslagen.". Ik kan een paar keer op annuleren drukken en verder gaan, maar al snel krijg ik een schermvullend beeld van de betreffende widget (voorbeeld, niet te wijzigen). Ik kan dan alleen nog maar de terugknop van de browser gebruiken, waarbij alle wijzigingen verloren zijn gegaan en ik weer opnieuw kan beginnen!

Als ik in het menu(links) direct "Widgets" aanklik, lukt het al helemaal niet. Dan kom ik nooit in een scherm waarin ik een widget kan editten, maar springt hij meteen op een voorbeeldweergave van een (willekeurige) widget, zonder dat ik daar iets mee kan.

Wie weet wat hier mis gaat?

Alvast bedankt.

07-12-2021 08:51
#3444

Hoi Willie,

Dat is een hele goede vraag. Heb je je max geheugen al verhoogd naar 1 of 2GB? Dit kun je doen via directadmin en dan select PHP version en dan de button rechtsboven. Mocht dat niet helpen, neem dan even contact met ons op via de chat of via een ticket. Wij staan altijd klaar om je te helpen.

Met vriendelijke groet,
Hjalmar.

- 5 van 5 sterren -