Vimexx Facebook

Onderwerp: multiste issues

31-12-2016 21:34

Hallo

Ik ben al even bezig met een multisite maar moet bij elke nieuwe site een aantal handelingen herhalen. Nu zie ik dit staan bij netwerkbeheer:

Voeg het volgende toe aan je wp-config.php bestand in /home/uxxxxx/domains/XXXXX.info/public_html/ boven de regel waar staat /* Dat is alles, klaar met aanpassen. Veel plezier met bloggen. */:

define('MULTISITE', true); define('SUBDOMAIN_INSTALL', false); define('DOMAIN_CURRENT_SITE', 'www.XXXXX.info'); define('PATH_CURRENT_SITE', '/'); define('SITE_ID_CURRENT_SITE', 1); define('BLOG_ID_CURRENT_SITE', 1);

Voeg het volgende toe aan je .htaccess bestand in /home/uxxxxx/domains/XXXXX.info/public_html/, en vervang daarmee andere WordPress regels:

RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L]

# uploaded files RewriteRule ^([_0-9a-zA-Z-]+/)?files/(.+) wp-includes/ms-files.php?file=$2 [L]

# add a trailing slash to /wp-admin RewriteRule ^([_0-9a-zA-Z-]+/)?wp-admin$ $1wp-admin/ [R=301,L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -f [OR] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d RewriteRule ^ - [L] RewriteRule ^([_0-9a-zA-Z-]+/)?(wp-(content|admin|includes).*) $2 [L] RewriteRule ^([_0-9a-zA-Z-]+/)?(.*\.php)$ $2 [L] RewriteRule . index.php [L] RewriteRule ^([_0-9a-zA-Z-]+/)?(.*\.php)$ $2 [L]
RewriteRule . index.php [L]
 

Kan ik dit toepassen zonder enge gevolgen van blokkeren van de site?

Heb nog wel meer vragen over het beheer van een multisite, maar ben benieuwd of iemand mij kan helpen

01-01-2017 14:46
#457

Ik ga knippen en plakken, maar ik vind bij het wp-config.php is een lege pagina en dus niet zoals hierboven beschreven staat een regel waar staat /* Dat is alles, klaar met aanpassen. Veel plezier met bloggen. */

zou dat komen omdat ik een ander thema heb genomen (catch responsive ipv het standaard thema?

10-01-2017 19:58
#469

Beste,

Dank voor je post op ons forum.

Elk wp-config.php bestand moet eigenlijk de hoofdinformatie van je Wordpress informatie bevatten, deze kan dus eigenlijk niet leeg zijn. Is het inmiddels al gelukt om dit voor elkaar te krijgen? Mocht dit niet het geval zijn dan ontvangen we graag een ticket zodat we met je mee kunnen kijken en kunnen kijken of wij het samen met jou kunnen realiseren.

Hopend hiermee je vraag beantwoord te hebben, mochten er nog vragen zijn dan vernemen wij die graag!

- 5 van 5 sterren -