Vimexx Facebook

Onderwerp: Forwarder werkt niet

07-01-2017 16:25

Ik heb een "forwarder" ingesteld zoals beschreven in de help-pagina's

Als ik een mail verstuur naar dit mail adres ( info@<mijndomein>.be ) dan wordt deze mail niet geforward naar mijn persoonlijk mail-adres

De mail komt ook niet toe in de spam.

Moet er nog een instelling of cron job geactiveerd worden om dit te laten werken

Thanks
 

10-01-2017 20:01
#471

Beste Britte,

Dank voor je post op ons forum.

Is het inmiddels al gelukt om dit goed werkend te krijgen? Mocht je nog tegen problemen aan lopen dan zien we graag een ticket verschijnen zodat we samen met jou kunnen kijken waar het probleem zich bevind.

Hopend hiermee je vraag beantwoord te hebben, mochten er nog vragen zijn dan vernemen wij die graag!

31-10-2019 18:06
#2257

Hoi daar! 

Ik heb recentelijk ook een forwarder ingesteld, namelijk: iets@domein.nl en nogiets@domein.nl naar dit@domein.nl

De auto reply voor iets@domein.nl en nogiets@domein.nl staat ook aan en werkt. Maar er komt niks aan bij dit@domein.nl (deze lees ik uit in Gmail d.m.v. Pop3).

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen om dit werkend te krijgen?

Alvast dank!

14-12-2019 18:34
#2334

Hallo,

Is het ondertussen al mogelijk om e-mails te forwarden naar hotmail en/of gmail-adressen ?

dus bvb info@mijndomein.com -> naam@hotmail.com

Mvg,

Luc

29-09-2020 11:45
#2781

Ben ook benieuwd. Volgens mij kan het nog steeds niet. Ik weet dat gmail vrij streng is maar bij een andere hoster/directadmin lukt het mij wel op emails te forwarden naar een gmail adres.

23-11-2020 16:14
#2830

De reactie van helpdesk:

 

Wij kunnen een forwarder naar elke emailservice instellen, behalve Microsoft/Google emailadressen omdat deze erg streng zijn hierin en wij anders de mogelijkheid van mailen in gevaar kunnen brengen voor al onze klanten.

Hopelijk kan je hiermee verder. Mochten er verdere vragen zijn dan horen wij deze graag. Nog een fijne dag verder!

Met vriendelijke groet,
Jesse 

27-11-2020 18:52
#2835

Ik heb niet alleen problemen met het forwarden naar gmail-adressen, maar ook naar hotmail.nl en upcmail.nl is niet in te stellen. jammer, omdat ik hierdoor niets kan forwarden. Een hele commissie is van bezetting veranderd, maar nu kan niemand de hele commissie met 1 klik bereiken. Dus onze leden kunnen niet meer gelijk cta@vtvdeonrust.nl bereiken.

Groeten,

Jan

14-04-2023 12:33
#4402

Wat ik vreemd vind is dat random gebeurd. Sommige mensen met hotmail/gmail ontvangen wel mail van de forwarder, anderen niet maar ook niet continue. Wat maakt dan het verschil?

- 5 van 5 sterren -