Vimexx Facebook

Onderwerp: Hoe gaat de website "live"

11-01-2017 19:02

Ik ben druk bezig aan de achterkant in de opzet van mijn website via wordpress. Ondanks dat ik in wordpress op "publiceren" en "openbaar" klikt, is mijn website nog niet publiekelijk bereikbaar. Ik krijg de volgende melding:

Welcome to the home of verpleeghuismakelaar.nl To change this page, upload your website into the public_html directory 

Date Created: Mon Jan 9 15:20:43 2017

 

Wat kan ik doen om de website online te krijgen en dus hetgeen ik in wordpress invoer ook zichtbaar krijg?

11-01-2017 19:44
#482

Hoi Cassandra,

Heb je je Wordpress-installatie wel gemaakt op dit domeinnaam? Ik zie onder verpleeghuismakelaar.nl inderdaad de standaard pagina van DirectAdmin en verder ook geen sporen die erop wijzen dat er een WP-installatie aanwezig is...

Om je site online te krijgen, dien je deze te uploaden in de public_html map onder domains/verpleeghuismakelaar.nl op jouw FTP server. Vergeet hierbij niet om index.html te hernoemen/ verwijderen, zodat de huidige melding verdwijnt.

Hoop je te hebben kunnen helpen.

Groeten,

Rick

20-01-2018 14:04
#1035

Ik heb precies hetzelfde probleem. De installatie is toch echt op het juiste domein gedaan. Bij eerdere installaties met andere domeinen, waarbij ik het exact op dezelfde manier heb gedaan gebeurde dit niet. Hoe upload je deze in de public_html map?

24-01-2018 15:04
#1047

Beste Caitlin,

Dank voor je reactie.

Staat er niet toevallig nog een ander domein onder je account waar je WordPress nu in hebt laten installeren?

06-01-2021 01:11
#2897

Dit was mijn probleem

Bedankt.

- 5 van 5 sterren -