Vimexx Facebook

Onderwerp: Vraag en klacht

08-02-2023 10:14

Aller eerst wil ik melden dat jullie contact manieren waardeloos zijn.

Kom niet met van die vragen aan zetten die vooral helemaal niets geen waarde hebben als klant maar simpel een contact form zodat je als klant een vraag kunt stellen. zoals jullie het nu hebben is super irritant!!

Maar goed..

Hoe kan ik achterhalen wat de inlog gegevens zijn voor mijn php admin want tot nu toe zoek ik me suf maar kan er niets over vinden.

Ik moet namelijk onze leden van een ander site en webhosting bedrijf verhuizen naar hier..

Daar draait het nog onder joomla 3 en hier zijn we naar 4 gegaan 

Ik moet dus de users naar onze nieuwe website verhuizen

08-02-2023 18:40
#4278

Hoi... 

Eerst moet je een database en database gebruiker aanmaken.
Dat doen je onder MySQL Management

De database naam en gebruiker zullen altijd een prefix van jouw account bij Vimexx hebben, dat zie je zodra je deze aanmaakt.

Zodra je de stappen doorlopen hebt kun je via phpMyAdmin aanloggen met de net aangemaakt gebruiker en bijbehorend wachtwoord.

Hoop dat dit je voldoende helpt?

15-02-2023 17:27
#4289

Hallo!

Je hoofdwachtwoord voor ftp en database is hetzelfde als die voor je hostingspakket. Je kan extra databases aanmaken zodat je aparte inlog gegevens hebt. Betreffende je klacht hebben wij deze manier opgezet omdat zo ticketreacties verminderd worden. Wanneer een ip bijvoorbeeld geblokkeerd is vragen wij via deze manier het ip adres zodat het een ticketreactie scheelt en het probleem voor de klant sneller is opgelost.

Hopende hiermee je vraag te hebben beantwoord.

Met vriendelijke groet,

Jard

27-01-2024 09:25
#4843

ik vind het al knap dat je een foum topic aan kan maken, ik kan geen fatsoenlijke medewerker bereiken, support ticket is de enige manier maar antwoord duurt soms een week en dan krijg je een antwoord waar je niks aan hebt en moet je vervolgens weer een week wachten

27-01-2024 18:48
#4844

Dit is nu precies de reden waarom ik per direkt ben vertrokken, de site ligt plat of is traag dan moet je gelijk kunnen schakelen en niet een week wachten op reactie....bij mij zelfde gebeurd en kreeg het behoorlijk benauwd.

best wel jammer want verder geen klachten gehad.

13-04-2024 17:13
#4934

Ik kan de hele tijd al niet in mijn backsite van de websites. Met beide domeinen. Ik vraag telkens om hulp maar niemand die dit op kan lossen. Ik heb nu meer dan 200 euro betaald terwijl ik niks ermee kan. Mijn website geeft steeds aan dat de server onveilig is. Als ik dit had geweten had ik nooit een websitebuilding via vimexx gekocht maar gewoon via wordpress ofzo. 

01-05-2024 07:44
#4964

Ik krijg een factuur voor website 1 mei 2024. Vorig jaar stond deze op 1 juni 2023. Wat is de reden hiervan?

 

G.Reuhl

31-05-2024 20:32
#4987

Doe dit lekker via een ticket joh

28-07-2024 14:33
#5061

misschien kun je de titel beste hosting provider weghalen , in 2024 zijn jullie dat niet meer.
Conclusie: Beste webhosting providers in 2024Cloud86 is op dit moment namelijk de snelste hosting provider van Nederland en blijft maar door ontwikkelen. Daarbij hebben ze een uptime van 99,98% en een klantenservice die zowel via mail als telefoon bereikbaar is.18 jan 2024

28-07-2024 14:39
#5062

er is steeds iets aan de hand met de site.
eerst kwaadaardige files waardoor de boel geblokkeerd werd, ticket aangemaakt, reactie kwam wel vlot.
Gevraagd om alle files te verwijderen incl de db , helaas tot 2x toe gevraagd maar gebeurd gewoon niet.
op andere vragen geen antwoord,
nu heb ik de zaal voor 70 procent weer opgezet en nu blijkt niet zichbaar , schijnbaar een dns probleem,
helaas nog geen enkele reactie.
heb uit frustatie de boel opgezegd als het contract afgelopen is in mei 2025.
Jammer dat ik niet eerder wegkan omdat men geen betaling terugbetaald.
Service was altijd goed , nu zitten er mensen in de helpdesl die amper verstand van zaken hebben.
Vind het heel  jammer want goedkoop zijn jullie niet en dan verwacht je toch enigzins service,
nu zit ik met een site die niet werkend is.
Rene zieck szentkiraly

28-07-2024 14:47
#5063

sorry voor nog een reactie.
maar ik ben behoorlijk kwaad zowel op mezelf als op vemxxx.
dit staat op de site..:
Onze helpdesk is geopend op maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur en in het weekend van 12:00 tot 17:00 uur. Tijdens deze momenten kun je in contact komen met onze helpdesk collega's waarna wij jouw vraag zullen beantwoorden.
rene zieck szentkiraly
waarom komt er dan geen antwoord op mijn tocket ?

- 5 van 5 sterren -