Vimexx Facebook

Onderwerp: Trage website

14-02-2023 13:24

Niet zo maar een trage website, ik heb een compleet pakket afgenomen en de website daarop scoort een hogere score dan het extreme pakket. Ik probeer dmv twee tickets aan Vimexx duidelijk te maken dat er of een fout zat in het overzetten van server A naar server B. Echter de opmerkingen welke Vimexx geeft, het reageren op de ticket is a traag en onprofessioneel!

Ik wens gewoon als een klant geholpen te worden zie tickets: 359156 en 358442

Ja ik had eerst de domeinnaam op deze server 122820 staan, ja Varnish stond toen ook aan op die domein. Nu op deze server 130425 ervaar ik echt problemen met snelheid en stabiliteit. Snelheid dat het merkbaar is bij de klant dat hij "voorheen" merkbaar sneller was en stabiliteit is dat wij regelmatig (zeer regelmatig) een 502 melding. 

a. Of ik heb redis niet goed ingesteld, maar alles staat op groen
b. Of Varnish (welke ik al uit en aan heb gezet, meermaals) staat niet goed.
c. Of tijdens het overzetten is er iets misgegaan, maar ik heb alle bestanden daarna handmatig nogmaals overgezet, bovendien krijgen we vanuit WP geen foutmeldingen.
d. Of aan DNS (geen idee wat) moet er iets mis gegaan zijn tijdens het verhuizen..

Graag hulp Vimexx! 

16-02-2023 13:28
#4290

ticket staat sinds 10 februari nog steeds open! 359156 

16-03-2023 12:15
#4358

Ik heb er ook veel last van! Heb een aantal extreme pakketten en ook daar vaak 502 of 503 meldingen. Je hoeft maar wat te doen en de site vliegt er uit.

Geen foutmeldingen vanuit WordPress.

Het lijkt mij echt dat het aan de servers ligt tegenwoordig. 

16-03-2023 22:36
#4359

Klinkt als een niet zo geweldige service van Vimexx surprise

- 5 van 5 sterren -