19-04-2024 01:33

Hoi,

Ik heb vanaf maand groot probleem met verwerking van domeinen. Jullie collega is hard bezig. Elke keer als ik koop domein van andere landen is verificatie met ID nodig die volgens de gegevens correct is. Veel domeinen gekocht en veel problemen met verwerking. 

Twee weken geleden heb ik op aan aantal sites contact formulieren gecontroleerd en alles werkte goed nu werkt geen enkele formulier. Alle wordpress sites sturen geen emaillen naar mij email adres. Werkt niks!

Na mijn laatste klacht is er niet te veel gebeurd. Er is iets gebeurd dat mijn gegevens zijn veranderd naar oude gegevens waar nu komen geen emaillen van de sites. 

Kan iemand hier helpen met een oplossing? Weggaan is simple maar eerst wil ik graag horen wat jullie er over denken,

Ik hoor graag van je,

Tickets:

471149

Verzoek om met manager te praten om probleem oplossen (ticket was gesloten zonder mijn beslissing). Ik weet niet hoe lang deze persoon als manager maar zijn er verkeerde adviezen zoals We leveren geen verhuisdienst van sites maar jullie doen het tijdens aankopen van nieuwe server. Staat deze info tijdens aankopen van server. 

467008

"Zeker maar wat is probleem met gegevens als ik elke keer koop een domein. Ik zie dat er zijn geen gegevens bekent maar alle zijn ingevuld? Ik heb zo elke keer. Wil je ter controle sturen naar een andere afdeling omdat iets klopt niet."