17-07-2025 17:41

Een klant van mij maakt gebruik van een NAS (Synology DS120J).
Als extra service laat ik elke maand een status email versturen naar mijn zakelijke emailadres.
Dat ging een ruim jaar goed. Elke 1e van de maand kreeg ik netjes de email.
Sinds deze maand kreeg ik geen email meer.
De klant heeft mij de naar haar eigen mailbox verzonden emails doorgestuurd.
Daaruit blijkt dat er opeens een probleem is met mijn emailadres.

Waarom wordt mijn emailadres opeens als spam gezien en wordt deze geblokkeerd?
Als ik het domein check met online tools, zie ik geen enkel probleem.

This is the mail system at host ewsoutbound.kpnmail.nl. I'm sorry to have to inform you that your message could notbe delivered to one or more recipients.
It's attached below.<info@van…....nl> failed: host mail.van…...nl (185.xxx.xx.84) said:
550 Your message to <info@van…....nl> was classified as SPAM.
Please add more content, cut down on HTML links, use fewer naughty words etc.
Also, ask your IT dept to make sure your mailserver has REVERSEDNS, SPF, DKIM, and is not on any black lists.
Your score: 108 (in reply to EOD command)