Vimexx Facebook

Onderwerp: Website

13-04-2017 22:46

Hey Forumleden,

ik had een tijdje geleden een domeinnaam gekocht bij Vimexx. Uiteindelijk heb ik mezelf laten hosten bij Hostinger. Nu wil ik dat niet meer en wil ik mezelf weer hosten bij Vimexx. Ik heb dus een hosting account gekocht bij Vimexx en deze aan mijn domeinnaam gekoppeld. Ook heb ik de dns/nameservers veranderd.

Wat rest mij nog te doen?

met vriendelijke groet, Kevin

13-04-2017 22:54
#648

Ik heb ook begrepen dat ik een verhuistoken moet hebben, maar de partij in kwestie heeft mijn account gesloten. Als je op mijn website kijkt: va-webdesign.nl dan zie je alleen een error. Volgens sidn moet ik bij de nieuwe registrar zijn. Help me alstublieft!

14-04-2017 09:37
#649

Beste Kevin,

Dank voor je post op ons forum.

Je dient bij Hostinger contact te zoeken met de helpdesk en aan te geven dat je de domeinnaam wenst te verhuizen, ze dienen je dan de token te verschaffen die je dan vervolgens bij ons in het bestelproces kunt ingeven. Je gaat naar de domeinnaam pagina, voert hier je domein in en vervolgens in het bestelproces de token. Vervolgens zet je de bestelling door en zal de domeinnaam netjes verhuist worden.

Mocht je nog vragen hebben dan kan je die het beste stellen via een ticket of via onze live chat, we helpen je graag!

- 5 van 5 sterren -