Vimexx Facebook

Onderwerp: Formulier komt niet aan

08-02-2018 20:58

Goedendag,

Op onze website hebben we een petitieformulier wat in gevuld kan worden, als dit is gebeurd komen mensen bij een bedankpagina.  Volgens Google Analytics en AWstats is de bedankpagina 344 maal geopend, dus lijkt het me dat de petitie 344 is getekend.  Echter zijn er op het antwoordadres maar 140 ingevulde formulieren aangekomen. Waar o waar zijn de andere gebleven???!!.

Dit is de pagina met de petitie: http://vlaardingeninbeeld.nl/stadskraan.html#.WnyrUHbT7RY

Met vriendelijke groet,

Aad

09-02-2018 13:13
#1097

Beste Aad,

Dank voor je post op ons forum!

Het kan goed zijn dat Google die pagina geindexeerd heeft of dat robots die pagina bezoeken zonder het formulier in te voeren. Ook kan het zijn dat je bezoekers de pagina meerdere keren laden/teruggaan. Ik zie dat er wel gewoon tot op heden nog netjes emails gestuurd worden, werkt het bij jou ook als je een test petitie indient?

09-02-2018 19:36
#1099

Beste Naud,

Hartelijk dank voor je antwoord.

Ik heb diverse malen een test gedaan en die werkte inderdaad. Een andere test die ik heb gedaan is de volgende: de webpagina op onze Facebookpagina herhaald, daarna Google Analytics live gevolgd om het bezoek te peilen. Toen viel het op dat mensen van de petitiepagina naar de bedankpagina gingen en er bij ons soms geen mailtje binnenkwam. 

 

12-02-2018 11:49
#1111

Beste Aad,

Dank voor je reactie.

Ik vind het erg vreemd, als er nou helemaal geen email gestuurd werd dan kon ik het nog ergens begrijpen. Maar de emails worden wel gestuurd, dus het is niet zo dat het niet werkt. Ik zou zo 123 niet weten waar het verder aan kan liggen, misschien iemand anders op het forum?

- 5 van 5 sterren -