Vimexx Facebook

Onderwerp: Webmail - Inloggen via https://mail.zxcs.nl werkt vaker niet dan wel

06-08-2018 11:06

Hoi Vimexx,

Is dit een bekend probleem? Inloggen via de https://mail.zxcs.nl werkt bijna nooit. Heel af en toe krijg ik toegang maar 9 van de 10 keer krijg ik een IMAP time-out voor mijn kiezen.

06-08-2018 11:08
#1562

Aangezien ik het bericht niet kan aanpassen (404 error - Oeps, er is iets mis gegaan! De beheerders zijn op de hoogte gebracht), hierbij de foutmelding:

"Verbinding met IMAP-server mislukt."

06-08-2018 13:10
#1563

Beste RvW,

Je hebt de MX records wel naar onze mailserver staan en de lokale mailserver ingeschakeld, neem ik aan?
Dit kan je checken onder MX records, in DirectAdmin.

Als bovenstaande inderdaad klopt, dan zou ik je willen vragen om eens op Spamrelay te klikken (ook in DirectAdmin) en deze uit en weer in te schakelen.
Of omgekeerd, afhankelijk van je Spamrelay voorkeur.
Hiermee wordt namelijk de mailserver opnieuw met je hosting gekoppeld.

Kan je laten weten of bovenstaande heeft geholpen?

Met vriendelijke groet,
Arnoud Rutgers

Medewerker Klantenservice 

20-01-2020 12:32
#2379

ik heb t zzlefde probleem. jullie kunnen wel mn mail lezen maar ik krijg n foutmelding. al 5 weken via ticket en live chat bezig. denk dat ik maar overstap

21-01-2020 12:25
#2380

ik heb perrongeluk mijn hoosting te laat verlengt.
en nu is mijn website helemaal weg hebben jullie daar nog een bacup van of moet ik weer helemaal opnieuw beninnen?

 

06-10-2020 09:38
#2789

Het lukt niet om mail op mijn telefoon opnieuw in te stellen, kan geen verbinding maken met de server zegt ie.. wat nu?

08-01-2021 14:28
#2900

Hoi 

Ik heb hier nu ook last van heeft iemand het kunnen oplossen?

19-01-2021 10:58
#2925

Validatie voor mijn domeinnaam mislukt. In mail ontvang ik 2 linkjes (voor als die ene niet zou lukken); beide werken niet. 'Domeinnaamhouder bevestigen mislukt.' Graag respons hoe/wat... let op: ik ben een ware computer leek, dus uitleg graag in Jip & Janneke taal. Dank alvast.

11-01-2022 13:10
#3494

ik kan mijn mail of webmail niet openen, als ik er op druk via direct admin, dan krijg ik inlogpicture, die is al ingevuld met mijn gegevens, die jullie stuurden denk ik, username  klopt maar wachtwoord kan ik niet zien na;tuurlijk, . Wat moet ik doen om mijn webmail te kunnen openen ? ik heb wel een hostingpakket, nr. 91086. en ook een domein en website . 

En kan alleen in directadmin komen via jullei vimex klantenpaneel en dan via mijn hosting. Dan kan ik er in komen, Maar ga ik via het internetadres web0134.zxcs.nl:2222 wat ik van jullie heb ontvangen, met nog inloggegevens, dan kan ik niet in mijn eigen  directadminpaneel komen , wel via vimexx klantenpaneel en hosting, wat doe ik verkeerd     gr M Veldman (M_Veldman@live.nl)

11-01-2022 13:16
#3495

ik kan mijn mail of webmail niet openen, als ik er op druk via direct admin, dan krijg ik inlogpicture, die is al ingevuld met mijn gegevens, die jullie stuurden denk ik, username  klopt maar wachtwoord kan ik niet zien na;tuurlijk, . Wat moet ik doen om mijn webmail te kunnen openen ? ik heb wel een hostingpakket, nr. 91086. en ook een domein en website . 

En kan alleen in directadmin komen via jullei vimex klantenpaneel en dan via mijn hosting. Dan kan ik er in komen, Maar ga ik via het internetadres web0134.zxcs.nl:2222 wat ik van jullie heb ontvangen, met nog inloggegevens, dan kan ik niet in mijn eigen  directadminpaneel komen , wel via vimexx klantenpaneel en hosting, wat doe ik verkeerd     gr M Veldman (M_Veldman@live.nl)

07-06-2023 15:48
#4485

Ik heb sinds een tijdje dat mijn Vimexx mail ook niet of nauwelijks werkt. Ook toegang tot http://mail.zxcs.nl werkt eigenlijk niet heel vaak. Inloggen op de MyAdmin blijft ook heel lastig lijkt wel… telkens als ik inlog met de voorheen bewaarde gegevens krijg ik de melding dat de inloggegevens niet goed zijn. Terwijl ik de wachtwoorden in de browser heb bewaard en deze dus automatisch ingevuld wordt met de gegevens waarmee het de vorige keer wel lukte.

 

- 5 van 5 sterren -