Vimexx Facebook

Onderwerp: Je naam op het forum aanpassen

02-12-2018 12:35

Is het mogelijk om berichten in dit forum te plaatsen onder een nickname.   Als ik mijn naam op het forum aanpas, verschijnt de nieuwe naam ook op de facturen. 

Op de facturen moet de echt naam staan, maar op het forum niet.  Als iemand op mijn naam Google,  vind hij alle berichten die ik hier plaats en dit wil ik niet.

06-12-2018 12:55
#1787

Beste Jan,

Het is helaas niet mogelijk je naam op het forum aan te passen, maar je achternaam wordt niet getoond.
Persoonlijk heb ik zojuist een Google search gedaan op mijn voor- en achternaam, waarmee ik al mijn forum posts onderschrijf en zelfs dan kan ik niet mijn Vimexx forum posts terugvinden.
Ook heb ik slechts mijn voornaam geprobeerd, zonder resultaat.
Pas wanneer ik zoek op mijn naam en het woord Vimexx, kom ik op mijn forum posts uit.

Mogelijk dat dit enige geruststelling is?

Desondanks zal ik het als feedback doorgeven.
Mijn voorstel zou dan zijn een optie te hebben om Anoniem te tonen en niet een nickname, maar we gaan in ieder geval kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,
Arnoud Rutgers
Medewerker Klantenservice

07-12-2018 17:49
#1791

Bedankt. Ik weet wel dat iemand mijn berichten hier in Vimexx heeft gevonden. Hij zocht iets in Google en kwam berichten van Vimex tegen waarin mijn naam staat.

- 5 van 5 sterren -