Vimexx Facebook

Onderwerp: Toegang tot website

15-06-2019 06:49

Gisteren op mijn hostingpakket een tweede domein aangemaakt. Hierop heb ik Wordpress kunnen installeren met een thema en enkele plug-ins, daarna ben ik uitgelogd. Later wilde ik opnieuw inloggen om er verder aan te werken. Probleem is nu dat dat niet meer gaat. Volgende melding krijg ik als ik wil inloggen:

Not Found

The requested URL /wp-content/deleteme.a0f975ac98b74bc3bb920d2390dc0cc4.php was not found on this server.

Ook als ik direct naar de website wil dan krijg ik volgende melding:

Deze domeinnaam www.gurlzswear.nl is geregistreerd en geparkeerd bij Vimexx.
 

Wil je een soortgelijke domeinnaam registreren?

 

Wil je deze domeinnaam verhuizen?

Wil je een andere beschikbare domeinnaam checken?

Werkt jouw website niet? Volg dan de handleiding domeinnaam koppelen

Wil je een gave website maken of misschien een eigen webshop maken of heb je gewoon webhosting nodig?

 

Koppeling met hostingpakket is goed verlopen, DNS cache via CMD flush uitgevoerd.

17-06-2019 19:47
#2079

Beste John,

De site is hier gewoon bereikbaar, dus het probleem lijkt in je DNS cache te zitten. Deze handleiding legt uit hoe je de DNS cache kunt legen:
https://www.vimexx.nl/help/browser-cache-en-dns-cache-legen#dns-cache 

Zoals helemaal onderaan staat, kan de cache ook in de router zitten. Deze kan je legen door je router opnieuw op te starten.

Als ook dat niet werkt, zal het probleem bij je internet provider liggen en zit er helaas niets anders op dan enkele dagen wachten.
Binnen 72 uur zal het sowieso verholpen zijn!

Met vriendelijke groet,
Arnoud

25-07-2020 17:56
#2702

Heel vreemd want bij de het ene domeinnaam doet hij het wel en het andere niet. 

Mvg Jessica 

29-06-2022 10:52
#3803

ik heb hetzelfde probleem met de domein die ik hier heb gekocht. ik heb hem verhuisd naar Antagonist, maar hij geeft dit ook aan. Is er iets niet goed gegaan bij jullie, ligt het aan Antagonist of beide niet?

26-07-2022 15:50
#3837

Beste Abdelhafid,

Net wat mijn collega Arnoud aangeeft, kan het liggen aan je cache. Soms loopt die achter, zeker als je midden in een verhuizing zit. Mijn advies is dit om 2-4 uur na (!) verhuizing nog eens af te wachten. Mocht dat niet helpen dan kun je altijd contact opnemen met de helpdesk.

Met vriendelijke groet,
Hjalmar.

16-08-2022 19:17
#3864

he, ik heb al langer dan 3 dagen gewacht, daarnaast ook dns cache geleegd etc. maar de domein doet het nu nog steeds niet, kunnen jullie helpen?

- 5 van 5 sterren -