Vimexx Facebook

Onderwerp: Service is zeer slecht.

28-12-2019 18:43

Ik ben bezig met het verhuizen van mijn magento shop https://www.justsign.nl  deze is opgeleverd maaandag 23 december op een pakket van vimexx, Het werkte goed totdat ik vrijdag 27 december een melding kreeg "There has been an error processing your request, Requested store is not found" Ik heb geen idee wat ik hier mee aan moet. Dus ik heb de optie om een backup terug te zetten geprobeerd, echter zonder resultaat. Ik heb dus een ticket gemaakt om te vragen het op te lossen. Daar werd niet op gereageerd. Op 14:00 uur is er iemand die zegt hoe ik een backup kan terugzetten. dat wis ik al, echter zet hij een backup van de database terug met lege tabellen. Om 16:15 vraag ik de nameserver terug te zetten naar mijn oude pakket, deze werkte nog (gezien door de hostfile aan te passen) Dat zouy gelijk gebeuren. Tot op heden en tig tickets verder, zit ik nu al twee dagen zonder een webshop en dus zonder omzet. Nu zaterdagavond 18:40 en nog steeds geen reactie en ook geen shop.

Erg jammer voor een hosting die pretendeert een goede service te hebben,

 

Kan iemand mij helpen ?
Ik kan best veel zelf, maar tegen fouten als "geen autorisatie" een lege tabellen kan ik niet op.

 

Groetjes,

 

Rob van Westrop

rob.vanwestrop@justsign.nl

 

 

 

 

28-12-2019 19:18
#2345

Het lijkt op een fout in de configuratie van het env.php bestand. Ik weet niet hoe goed je Engels is, maar deze link helpt je misschien in de juiste richting:

Github

28-12-2019 19:50
#2346

Mijn env file is niet corrupt.

Ik zie dat er geen vulling is in de tabellen; core_config_date, store, storegroup en store_website. De core_config_data en store_website kan ik vullen, maar de andere twee krijg ik foutmeldingen

- 5 van 5 sterren -