Vimexx Facebook

Onderwerp: Vimexx onbereikbaar, absurd!

01-04-2022 10:44

Gisteren rond 11 uur een ticket gestuurd omdat de chat niet willen de Laren. Vijf belangrijk want ik kan geen mail versturen. Ontvangen gelukkig wel. Dit heeft te maken met de server certificaat. 24 uur later nog steeds geen antwoord. Ik moet nu vanaf mijn privé adres we zakelijke mailtjes versturen. Belachelijk! Een storing prima dan sta je klanten gewoon te woord!

 

Rutger 

04-04-2022 10:05
#3673

Je bent niet de enige, 01-04-2022, na 30 minuten in de chat is de chat afgesloten. 2 Ticket aangemaakt sindsdien geen reactie, chat kom je niet doorheen. Belachelijk dit ... sta weer dik 15 min in de chat... je komt er niet door heen... 

 

04-04-2022 14:44
#3675

Hier al een oplossing voor ontvangen ? 

We hebben hier hetzelfde probleem met het gehele kantoor .  Helpdesk onbereikbaar of met paasvakantie...

 

 
05-04-2022 10:11
#3676

Helaas herkenbaar, mij ook hetzelfde, geen bruikbare (re)actie vanuit de Helpdesk. Mijn hostingpakket maximaal is onbruikbaar.

06-04-2022 09:11
#3678

Hier hetzelfde verhaal. Wachten al bijna twee dagen op überhaupt een reactie vanuit Vimexx. Website onlangs twee keer geruime tijd down geweest. Verwacht ook absoluut niet teveel van de livechat, deze was gelukkig in ons geval actief. Echter na het eerste contact kregen wij al vrij snel het antwoord "mijn collega die hier over gaat zal het morgen oppakken, ik kan niets voor je doen. Ik hang een briefje voor je op". Dit is inmiddels twee dagen geleden en je kan wel nagaan, nog niemand van Vimexx heeft gereageerd. Performance pakket van 30 euro per maand afgenomen, met klantenservice waardoor je "voorrang" krijgt op de kleinere pakketten van Vimexx. De voorrang is momenteel ver te zoeken in ieder geval.

Aan een ieder die dit leest en zich aan het orienteren is voor een overstap naar Vimexx, weet waar je aan begint en bij twijfel niet doen. De slechte reviews die je leest op het internet zijn helaas de waarheid. Zelden zo'n slechte klantenservice meegemaakt 

26-11-2023 10:29
#4740

ik lop tegen het zelfde aan al mijn domeinen en websites liggen er uit en ik kan op geen enkele maniet voa chat of mail support bereiken

- 5 van 5 sterren -