Vimexx Facebook

Onderwerp: E-mail en SSL (Let's Encrypt) op reseller hosting?

08-03-2023 19:14

Hallo allemaal,

 

Ik heb vandaag voor het eerst een reseller hosting pakket aangeschaft (in plaats van klantdomeinen verzamelen op reguliere hosting) zodat de klant een eigen inlog in DirectAdmin krijgt. Nu ben ik aardig bedreven met DirectAdmin op de reguliere (niet-reseller) webhoting van Vimexx, maar de versie voor reseller is behoorlijk uitgekleed.

 

Zo vraag ik mij bijvoorbeeld af hoe ik mailboxen aanmaak op Reseller hosting? Voor zover ik kan zien, staat dat nergens beschreven.

Ook kan ik niet ontdekken hoe ik LEt's Encrypt SSL-certificaten kan toewijzen aan het domein op mijn Reseller hosting.

Zijn hier handleidingen voor? Of kan iemand me in de goede richting wijzen?

Groet,

Erwin

 

 

09-03-2023 11:55
#4344

Even een reply op mezelf: ik ben er uit!

Voor alle mensen die dit topic in de toekomst vinden en er ook niets van snapten:

 

Als je inlogt in DirectAdmin als reseller, zie je een speciale weergave met opties die alleen voor de reseller van belang zijn. Je kunt echter in de kolom rechts klikken op "User Level" om de uitgebreide weergave te tonen. Daarin vind je, zoals je gewend bent van reguliere hosting, opties voor het beheer van mailboxen, SSL-certificaten en al het andere dat je gewend bent. 

Groet,

Erwin

09-03-2023 14:02
#4350

Beste Erwin,

Top dat je eruit bent! Mocht je ooit weer een vraag hebben kan je altijd een chat starten. Dan helpen wij je graag!

Met vriendelijke groet,

Jard

Vimexx

- 5 van 5 sterren -