07-03-2019 23:27

Hallo,

Ik gebruik Invoice Ninja als facturatiepakket. Daarin heb je mogelijkheid dmv Events een url te activeren.

Bvb. wanneer factuur is aangemaakt aktiveer url , dus wanneer dit EVENT gebeurt, ga naar deze url.

Wat ik wil bereiken: Als een klant (gebruiker) zijn factuur niet heeft betaald op de vervaldag, de gebruiker wordt geschorst.

Na wat opzoekwerk, merk ik dat een gebruiker kan geschorst worden via een url in DirectAdmin, maar werkt enkel als de pc waarop je werkt is ingelogd op DirectAdmin.

Iemand een idee of er een mogelijkheid is die schorsing te activeren 'remote', of kan dit niet zonder API?

Ik begrijp wel dat veiligheid zeer belangrijk is, anders kan iedereen met de juiste url een gebruiker schorsen.

Maar misschien heeft iemand ervaring hoe zoiets op te zetten?

Misschien ver gezocht, maar ik kan eventueel Virtuele Browser opzetten op mijn NAS die continu ingelogd blijft op DA, maar vermoed dat je na een bepaalde tijd uitgelogd wordt uit veiligheidsredenen?

PS: ik weet dat WHMCS n WEFACT gekoppeld kan worden aan je DirectAdmin, maar is het ook mogelijk via Invoice Ninja?