Vimexx Facebook

Onderwerp: An error occurred during the backup. Error renaming ... a directory component in oldpath or newpath does not exist or is a dangling symbolic link.

06-01-2020 11:08

Dag,

Ik krijg sinds kort een error melding bij backups die ik 's nachts laat maken via het DirectAdmin backup systeem. 7 van de 8 sites gaan prima maar bij één krijg ik deze melding:

"Error renaming /home/uxxxxxxxxxxx/user_backups/xxxxxxxxxx/xxxxxxxxxx.tar.gz to /home/uxxxxxxxxxxxx/user_backups/xxxxxxxxx.tar.gz : Unable to move /home/uxxxxxxxxxxx/user_backups/xxxxxxxxxxxx/xxxxxxxxxx.tar.gz to /home/uxxxxxxxxxx/user_backups/xxxxxxxxx.tar.gz:
A directory component in oldpath  or  newpath does not exist or is a dangling symbolic link."

De paden van de website heb ik omwille van de privacy van mijn klant door x-en vervangen. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Met vriendelijke groet,

Henk de Kruyff

16-01-2020 15:33
#2374

Denk dat dit komt doordat Vimexx de bestanden van die back-up l verwijderd heeft. Ik heb hier een tijdje geleden melding van gemaakt en ze zeggen doordat ze zelf al back-ups nemen dat die automatisch verwijderd wordt. En dat zal net in het proces gebeuren dat jij zegt dat er back-ups moeten worden gemaakt.

- 5 van 5 sterren -