Vimexx Facebook

Onderwerp: subdomein.domein.nl ook te bereiken via domein.nl/subdomein???

25-08-2019 22:07

Per toeval kwam ik er achter dat subdomein ook te benaderen is binnen het domein zelf.

subdomein.domein.nl geeft hetzelfde resultaat als domein.nl/subdomein.

Ik wil geen subdomein als map binnen het domein zelf. Beide leiden naar dezelfde inhoud. En ik heb nog geen mappen aangemaakt binnen het domein zelf. Dit vind ik vervelend en wil dit niet hebben. Hoe kan dit opgelost worden?

01-12-2019 17:58
#2324

De locatie van de sub domein mappen is in de map van het hoofddomein. Hierdoor kan je het sub domein dus ook bereiken door naar www.domein.nl/subdomein te gaan. Zelf wil ik ook graag veranderen, want als ik bijvoorbeeld een css map in mijn hoofddomein gebruik, dan kan ik dus geen css.domein.nl maken. Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden.

02-12-2019 10:13
#2326

https://www.vimexx.nl/help/subdomein-als-volwaardig-domein-toevoegen Ik heb mijn probleem kunnen oplossen d.m.v deze link

13-12-2020 00:21
#2861

Je kan vanuit subdomein beheer ook de locatie aanpassen. Hij moet wel in /domain/... staan, maar als je daar een nieuwe map maakt, bijvoorbeeld: sub.domein.nl, dan kun je instellen /domains/sub.domein.nl voor publc en private html. Of als je heel handig bent, kun je met ssh een symbolic link in /domain zetten en daarnaartoe linken.

- 5 van 5 sterren -