Vimexx Facebook

Onderwerp: webshops te koop!

11-02-2018 20:18

Hallo,

Ik heb 2 webshops te koop.

1 is een 18+ shop en de 2de is een parfumshop.

Beiden gaat het om dropshipping als op zet dus zonder eigen voorraad.

De 18+ shop die draait volledig op zijn eigen de producten worden up to date gehouden en heb je verder geen omkijken naar.

Alleen moet je zelf wel adverteren om zo klanten te krijgen.

Bij de parfumshop moet je wel zelf de producten up to date houden via een importeer programma dat kost enkele minuten om dit te doen.

Verder zijn het 2 leuke shops maar daar tijd gebrek en het prive leven nu op zijn kop staat heb ik hier geen tijd meer voor.

Dus heeft er iemand interesse laat het maar weten.

 

13-02-2018 12:02
#1132

Een vraag vanuit mijn kant: Is er al omzet gedraaid met beide sites? Zijn ze al geindexeerd door Google? En hoelang geleden zijn de domeinen geregistreerd en actief? Mogelijk heb ik interesse en vandaar dat deze vragen bij mij naar boven komen!

13-02-2018 20:09
#1134

Beste Bas

De 18+ shop bestaat al sinds 2014 en de parfumshop is van 2016.

die 18+ shop heb ik van iemand overgenomen die was er mee begonnen maar door dat hij een ander project is begonnen met een ander is deze dus stil komen te liggen.

Ik heb hem toen in 2016 overgenomen van hem ik ben er zelf mee bezig geweest om te zorgen dat het systeem weer helemaal draaide zo als het hoorde.

In 2016 heb ik die parfumshop ook overgenomen van iemand die die shops maakt voor de verkoop dus een start klare shop.

Echte omzet heb ik er niet mee gedraaid hier en daar een losse verkoop.

Dit zal ook de oorzaak zijn geweest omdat ik de 18+ over heb genomen en zelf weer aan de praat moest krijgen en de parfum shop was nieuw toen der tijd dus was wel aardig wat SEO op gedaan maar nog niet genoeg voor bekendheid te krijgen.

Beiden shop stonden aardig goed in google maar door dat ik en geen tijd meer voor heb en het prive niet lekker loopt is dit dus gezakt.

De shops staan helaas al even stil door alles en dacht er zelf wel weer tijd er voor te krijgen.

Maar tot dus ver heb ik er nu nog geen tijd voor kunnen maken.

Dus bij deze dan maar te koop aanbieden.

Als je wilt kan je me ook prive een bericht sturen bij verdere  interesse.

Info@more2shop4you.nl

 

Gr,

Marco

 

- 5 van 5 sterren -