Vimexx Facebook

Onderwerp: Hulp bij bouwen website gezocht.

12-09-2022 09:33

Hai;

via Vimexx heb ik een domeinnaam gekocht. Helaas lukt het met niet om de website te gaan bouwen.

Wie kan me daarbij helpen? Uiteraard tegen betaling.

Het gaat hier om een simpele website zonder poespas; waar ik daarna dan ook nog eenvoudig mee aan de slag kan blijven.

Ik zie uit naar de reacties.

Groetjes:

H. Mulders.

14-09-2022 21:05
#3900

Hoi Heidi,

zag je oproep staan, misschien kan ik wat voor je betekenen.

Ik maak op hobbymatig niveau websites met CMS Joomla natuurlijk vraag ik hier wel een vergoeding voor, maar niet de hoofdprijs.

Wanneer je interesse erin hebt, kun je me mailen op info@joomron.nl

Wacht je reactie af.

Groeten Ron

17-09-2022 11:59
#3903

Hallo Heidi

 

Indien je je site wilt bouwen in wordpress kan ik je wel hierbij helpen.

Ik heb een tool daarvoor liggen waar je - what you see is what you get - je website kunt bouwen en heb daarbij nog heel veel tips en trucs.

Kan eventueel voor jou de eerste opzet maken waarna je zelf je website kunt uitbreiden zoveel als je wilt.

Ook bij uitbreiding kun je gewoon vragen wat je wilt weten ik help je graag hierbij.

 

Groeten,

Peter.

 

Stuur me maar even een berichtje naar info@xtra-web.nl

 

09-12-2022 11:34
#4045

Het moet toch juist mogelijk zijn om zelf je website te bouwen?
Ik heb er één, die ooit voor mij gebouwd is en die ik zelf (aan)vul in WordPress. Hoe dat werkt ken ik dus wel.
Nu heb ik een domein-naam en een hostingpakket gekocht bij Vimexx om een simpele tweede website te bouwen, maar het lukt me niet eens om in Word-Press te komen. Kan iemand mij een stappenplan vertellen? Op de website van Vimexx staat ''log in op je website-maker pakket en kies een sjabloon''. Daar lukt me iets niet...

Ik hoor graag van wie o wie?

Groetjes, Anuschka

30-12-2022 21:33
#4082

Ga naar mijn hosting, druk op direct inloggen, dan onder koptekt: advanced features, dan zie je links installatron Applications Installer daarop drukken en dan op wordpress drukken. Als je nog met het bouwen van jouw website nog vragen hebt hoor ik het graag.

28-02-2023 20:29
#4316

Ik zou graag naast de huidige Wordpress (sosoi.org) website die al vrij oud is een nieuwe zetten en deze uittesten. Hoe kan ik dit het beste doen?

 

- 5 van 5 sterren -