Vimexx Facebook

Onderwerp: Samenwerking

07-12-2018 15:58

Ik denk ik gooi het er maar even in. Wie weet wat voor leuks eruit kan komen.

Ik heb het domein Amsterdam.company. Ik weet nog niet geheel wat ik er mee wil doen, maar misschien iemand hier met een goed idee.
Zelf zit ik te denken om een website te maken met allerlei tours, tickets en accommodaties. De structuur zou dan kunnen zijn

Homepage -> Tours -> Soorten Tours ->Tour opties -> Individuele Tour pagina en dan voor alle opties zo opgebouwd.

De aangeboden tours, tickets etc zullen dan naar affiliate programma's gelinkt worden met commissies hiervan als beloning.
Daarnaast misschien nog ruimte voor allerhande blog artikelen over belevenissen, gebeurtenissen , activiteiten etc in Amsterdam.

Vragen :

- Wie heeft hier goede/andere ideeen voor de site?
- Wie heeft er mogelijk interesse om hierin samen te werken op basis van commissie inkomsten vanuit affiliates  (no cure/no pay)?
- Wie weet hier een goede template vanuit de Vimexx Sitebuilder voor of Wordpress template ?

Ik heb hele mooie wordpress templates gezien, echter die hebben allemaal een eigen boeking/tour/ticket systeem ipv een affiliate template.

Ik ben benieuwd !

Laat vooral je mening en reacties de vrije loop. Slechte kritiek bestaat niet, alleen slechte ontvangers ;-)

10-02-2019 21:26
#1878

Mocht je hier niet verder zijn uitgekomen:

 

Met wordpress hoe je in dit geval niet specifiek een boekingprogramma te gebruiken. Aangezien je toch gebruik maakt van affiliate links worden klanten toch doorgestuurd naar hun systeem.
Daardoor is het makkelijk voor jou om enkel een mooie pagina aan te maken en enkel een button te plaatsen met een verwijzing naar je affiliate link.
Met wordpress je de sitebuilder Avada in dat geval zeer aan te bevelen.

Succes !

- 5 van 5 sterren -