Vimexx Facebook

Onderwerp:

SEPA-incasso.

Naam: Gert F

Titel: Member

Geplaatst op 30-12-2017 10:32

Op 29 juli stond er in jullie nieuws berichten dat er gewerkt wordt aan SEPA incasso, op het verlengen van producten eenvoudiger te maken.

https://www.vimexx.nl/news/2-nieuwe-betaalmethoden-beschikbaar

Is er wat meer duidelijkheid wanneer deze beschikbaar gaat komen ?

Datum 30-12-2017 10:32:45

Naam: Naud J

Titel: Member

Geplaatst op 03-01-2018 16:41

Beste Gert,

Dank voor je post op ons forum!

Vooralsnog hebben wij nog geen updates hierover en bekijken we nog de mogelijkheden van incasso's.

Datum 03-01-2018 16:41:24

Naam: Martin B

Titel: Member

Geplaatst op 11-05-2018 21:42

Kunnen jullie inmiddels al meer vertellen over automatische incasso? Ik vind prepaid maar een gedoe.

Datum 11-05-2018 21:42:02

Naam: Sander B

Titel: Member

Geplaatst op 28-07-2018 09:22

Prepaid begin ik ook niet aan. Het zou fijn zijn als jullie automatische incasso toevoegen.

Datum 28-07-2018 09:22:11

Naam: Mitchel M

Titel: Member

Geplaatst op 30-07-2018 12:53

Goed nieuws! Het idee is uitgedacht en uitgewerkt. Zodra de programmeurs de huidige API release af hebben, zullen we beginnen met het bouwen aan de automatische incasso mogelijkheden! We houden je zodra er meer is op de hoogte.

Datum 30-07-2018 12:53:01

Naam: Nils A

Titel: Member

Geplaatst op 29-08-2018 22:49

Hi Vimexx! Is er meer nieuws betreft dit onderwerp?

Datum 29-08-2018 22:49:32

Naam: Arnoud R

Titel: Member

Geplaatst op 30-08-2018 19:11

Hallo Nils,

We zijn nog altijd druk bezig met de ontwikkeling hiervan. Het staat hoog op de prioriteitenlijst.
De verwachting is dat het nog voor het einde van het jaar geïmplementeerd kan worden.
Echter dient het, aangezien het een betalingsmethode is, direct foutloos geïntegreerd te worden.
Het kan dus zijn dat het langer duurt, bijvoorbeeld doordat er onverhoopte fouten optreden bij het testen.

Met vriendelijke groet,
Arnoud Rutgers

Medewerker Klantenservice 

Datum 30-08-2018 19:11:54

Naam: Gerard L

Titel: Member

Geplaatst op 11-09-2018 19:08

hoi is het mogelijk dat tot het geautomatiseerd is er een mail komt dat er weer betaald moet worden zo dat ik op tijd kan betalen ? 

Datum 11-09-2018 19:08:47

Naam: Mitchel M

Titel: Member

Geplaatst op 11-09-2018 20:16

Hi Gerard,

20 dagen voordat een product afloopt krijg je een email dat er weer verlengd moet worden! We waarschuwen hier duidelijk voor in meerdere herinneringen. Overigens zijn we druk met SEPA incasso en verwacht ik dat het niet lang meer duurt!

Datum 11-09-2018 20:16:02