Vimexx Facebook

Onderwerp: SEPA-incasso. - Pagina 2

30-12-2017 10:32

Op 29 juli stond er in jullie nieuws berichten dat er gewerkt wordt aan SEPA incasso, op het verlengen van producten eenvoudiger te maken.

https://www.vimexx.nl/news/2-nieuwe-betaalmethoden-beschikbaar

Is er wat meer duidelijkheid wanneer deze beschikbaar gaat komen ?

17-10-2018 15:30
#1701

Het zou fijn zijn als ik ook bestellingen zou kunnen afrekenen en dat die later automatisch worden afgeschreven van mijn rekening.

Ik plaats zeer regelmatig bestellingen en dit zou wel erg handig zijn.

03-12-2018 11:25
#1777

Dit zou ik ook super vinden! domeinnnaam bestellen zonder tegoed in je wallet

09-02-2019 14:28
#1871

Ik dacht dat Vimexx de automatische verlengingen via SEPA-incasso wel goed voor elkaar had.  Maar nu ik bezig ben met mijn domeinen te verhuizen kom ik erachter dat er een regel is dat je domeinen nog 61 dagen geldig moeten zijn; anders werkt auto-incasso niet.  Na even doorvragen bij de helpdesk kom ik er bovendien achter dat domeinen die via automatische incasso verlengd worden maar liefst 70 (!!!) dagen voor verloopdatum al verleng worden sad

Ik vind dit nogal klantonvriendelijk. Bovendien kan ik dit soort regels moeilijk aan mijn eigen klanten verkopen. Die verwachten gewoon tot het einde van de looptijd te kunnen opzeggen en bij ingang van de nieuwe periode hun factuurtje te betalen, in ieder geval niet 70 dagen eerder.

Hoe gaan jullie hiermee om?

Toch maar weer ouderwets prepaid gaan werken? Of weer op zoek naar een nieuwe provider?

 

20-02-2019 09:25
#1894

Beste Dennis,

De regeling waarbij Automatische Incasso 70 dagen voor het verlopen van de producten ingeschakeld moest zijn is inmiddels vervallen.
Dit was een tijdelijke regeling, omdat automatische incasso nieuw geïmplementeerd was en er nog gekeken moest worden of het eventueel storneren van het betaalde bedrag goed opgevangen werd door het systeem.
Nu dat is bevestigd zal de automatische incasso 30 dagen voor het aflopen van producten in werking treden.

Wanneer automatische incasso niet ingeschakeld is, zal er nog gewoon vanuit de online portemonnee betaald worden, indien daar voldoende saldo op staat.

Met vriendelijke groet,
Arnoud Rutgers
Medewerker Klantenservice

06-05-2019 02:25
#2003

Hoi,

Heb daar een vraag rond als je automatische incasso niet gebruikt en de online portemonnee ook niet.

Krijg ik dan tijdig voor het aflopen van men hosting en domeinnaam een mailtje met een betaaloptie? Of krijg ik een waarschuwing als men hosting gaat vervallen en moet ik onder mijn account bij hosting en domeinnaam zelf aanklikken om te betalen?

Thanks 

27-05-2019 16:22
#2040

Hallo, mijn bank (Crelan) wordt niet ondersteund door IDEAL / Mollie.

Wat zijn de mogelijkheden om automatisch domeinnamen te laten verlengen?

15-08-2019 00:53
#2161

Mijn hosting en domein verloopt pas in januari 2020, maar mijn website is geblokkeerd omdat ik het niet verlengd heb? Ik begrijp er niks van. moet ik 4 maanden van tevoren verlengen en betalen? dat klinkt heel gek.

- 5 van 5 sterren -