Vimexx Facebook

Onderwerp: Praat mee over: Wat houdt de AVG/GDPR precies in en waar dient het voor?

13-04-2018 13:47

Er is een nieuw Blog artikel gepubliceerd!

"Een ondernemer heeft vele verplichtingen. Een deel van deze verplichtingen valt onder de AVG, ofwel Algemene Verordening Gegevensbescherming. Meer over de AVG, lees je op deze pagina. Zo lees je niet alleen wat de AVG precies inhoudt, maar ook waar de AVG voor dient en hoe je je als ondernemer voor kunt bereiden op de AVG."

Lees het volledige artikel op https://www.vimexx.nl/blog/wat-houdt-de-avg-gdpr-precies-in-en-waar-dient-het-voor

19-04-2018 10:26
#1320

Overal lees ik dat je met je hostingbedrijf een zogenaamde verwerkersovereenkomst moet afsluiten. Ik vind daar bij Vimexx helemaal niets over. Iemand diedaar wat zinnigs over kan zeggen?

19-04-2018 14:18
#1322

Beste Charles,

Dank voor je reactie op ons bericht.

Wij zijn van de nieuwe regelgeving op de hoogte en zijn momenteel hier natuurlijk zeer druk mee bezig. Wij zullen daarom voor 25 mei 2018 (voordat dit in gaat) ook het nodige (waaronder een verwerkingsovereenkomst) online plaatsen, zodat alle benodigde stukken voor onze klanten aanwezig zijn.

Hopend hiermee je vraag beantwoord te hebben, mochten er nog vragen zijn dan vernemen wij die graag!

Met vriendelijke groet,

Naud

29-04-2018 08:40
#1337

Beste Naud,

25 mei nadert snel en de meeste mensen zullen niet alles op het laatste moment willen doen.

wanneer kunnen we de verwerkingsovereenkomst verwachten? krijgen we daar automatisch bericht van?

Met vriendelijke groet,

Hans

30-04-2018 21:09
#1338

Hi Naud,

Jullie druk bezig met AVG, wij ook.
Dus net zoals Hans S.: graag niet tot het einde wachten

Groeten,
Martin

01-05-2018 14:48
#1339

Ik ben het eens met de stelling dat niet alles op het laatst moet worden bekend gemaakt.

Is er al een datum bekend voor de verwerkersovereenkomst?

 

Groeten Paul

02-05-2018 14:29
#1346

We zijn op dit moment de aankondiging naar onze klanten toe aan het voorbereiden en verwachten zodoende op korte termijn met alle benodigde info naar buiten te komen!

14-05-2018 10:24
#1368

Laatste post van Vimexx is van 2 mei.

Inmiddels is het 14 mei en ik heb nog geen aankondiging van de verwerkersovereenkomst gezien?

Wat is de actuele stand van zake?

M.vr.gr,

Arjan

14-05-2018 21:16
#1369

Op dit moment word de update van de algemene voorwaarden omtrent de AVG verstuurd naar al onze klanten. Meer informatie staat ook op: https://www.vimexx.nl/news/update-aan-onze-algemene-voorwaarden-vanwege-avg

14-05-2018 21:57
#1370

Die hele AVG blijft natuurlijk een dooddoener van jewelste
Als je het er niet mee eens zou zijn met die voorwaarden, dan zou je de hele zooi moeten verhuizen naar een ander die met diezelfde AVG worstelt.
Het is gewoon een gaar werkgelegenheidsproject van die ongewenste EU aangevoerd door die Druncker, eh, Juncker
Zie hoeveel mensen hier als adviseur mee bezig zijn en hun zakken vullen.
Sir John Cleese heeft gelijk. We moeten van die EU af zien te komen.
https://twitter.com/johncleese/status/741752460524556288

18-05-2018 12:07
#1376

Wij proberen als organisatie op 25 mei aan de AVG te voldoen. Ik heb nog wel een (detail)vraag: Vimexx gebruikt AWSTATS en daarin worden IP-adressen geregistreerd en die zijn te zien bij "Last Visit" en bij "Unresolved IP address". In hoeverre is dit nu in strijd met de AVG ?

- 5 van 5 sterren -