Vimexx Facebook

Onderwerp: Kan niet connecten met FTP ( max 5 connecties) - Pagina 2

12-07-2022 20:53

Hallo,

Ik kan geen connectie maken met de FTP server. Ik krijg deze melding:

"... not allowed to have more than 5 connections at the same time."

De verbinding van mijn vorige sessie werd afgebroken tijdens een upload en nu kan ik niet meer verbinden.

Wie kan mij aangeven wat ik kan doen? Waar kan ik eventueel de sessies herstarten o.i.d.?

Een account even op suspended zetten helpt in ieder geval niet. 

04-01-2024 20:34
#4802

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Ook ik gebruik Filezilla met max 2 connecties. Het probleem is dus, anderhalf jaar na de initiele post hierboven, nog steeds actueel. Of er daadwerkelijk sprake is van een "ban" betwijfel ik, het kan zomaar zijn dat de upload na een tijdje weer doorgaat. Heb sterk de indruk dat het een gevolg van overbelasting is, ook gezien het aantal gebruikers dat op dezelfde server zit als ik. Tuurlijk, Vimexx is goedkoop, en we kunnen niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar de mogelijkheid om te allen tijde data te kunnen uploaden moet wel 100% werken vind ik. Dat is basisfunctionaliteit.

25-01-2024 15:00
#4837

Ik heb er ook veel last van als ik een WordPress wil verhuizen / back-up of wat dan ook wordt ik steeds uit de FTP geknikkerd wanneer ik maar 1 verbinding heb, zeer zeer zwaar irritant.

26-01-2024 16:12
#4840

Ja hoor vandaag alweer, heb maar 1 connectie openstaan en van de 20728 bestanden zijn er 20464 gedownload, dus bij de laatste 264 bestanden die nog gedownload moeten worden werd de connectie weer verbroken en kan ik weer uren wachten.

01-04-2024 14:19
#4924

Ook te zien hoe de snelheid is van je verbinding thuis, zoiets zal ik altijd doen met een lankabel en niet met wifi bijvoorbeeld.

- 5 van 5 sterren -