Vimexx Facebook
Belangrijke wijziging omtrent automatisch verlengen

Nieuws van Vimexx op 13-12-2022

Van prepaid naar abonnement

Sinds 2015 factureert Vimexx al zijn producten via het bekende prepaid model. Standaard ontving je meerdere herinneringen per e-mail voor het verlopen van de periode. Je kon het product handmatig verlengen of het laten verlopen en stoppen aan het einde van de periode. Mocht je dit niet willen, dan was er de mogelijkheid om automatische verlengen in het klantenpaneel in te schakelen.

Wens van de klant

Na uitvoerig te hebben geluisterd naar onze klanten, gaan we dit model per 01-01-2023 veranderen. We stappen af van het prepaid model en zetten nieuwe producten en producten waar de optie automatisch verlengen ingesteld staat om naar een abonnementsvorm. Dit houdt in dat vanaf dat moment producten automatisch verlengd zullen worden totdat we van jou als klant een opzegging ontvangen via ons klantenpaneel.

Hiermee voorkomen we dat klanten offline raken, domeinnamen verliezen of zelfs data verliezen omdat ze niet tijdig of vergeten te verlengen. In dit geval verlengen wij jouw producten, ontvang je van ons een factuur en kun je deze na de verlenging betalen binnen de gestelde betaaltermijn.

Mocht je het product niet willen verlengen, dan kan je het per direct opzeggen of opzeggen per einde periode. Dit laatste zorgt ervoor dat het product netjes tot de laatste dag zal werken, waarna wij het stopzetten aan het eind van de periode. Het opzeggen kan te allen tijde via ons klantenpaneel. Mocht je het product opgezegd hebben per einde periode, dan kan je de opzegging eventueel ook terugdraaien!

Wat betekent dit voor mij?
  • Handmatig verlengen: Bij een volgende handmatige verlenging wordt jouw prepaid dienst omgezet naar een abonnement. De verlenging hierna zal dus automatisch uitgevoerd worden waarna je een factuur van ons ontvangt om te betalen. Dit wordt ook getoond in de winkelwagen.
  • Automatisch verlengen: De dienst zal zoals door jou ingesteld automatisch verlengd worden waarna je via meerdere methoden de factuur kunt betalen. Er hoeft dus geen saldo vooraf meer gestort te worden.

Mocht je over de aankomende wijziging vragen hebben, dan staan we je graag te woord! Je kunt ons bereiken via de bekende contact mogelijkheden op onze helppagina.

- 5 van 5 sterren -