Afwijkende afloopdatum .nl verhuizing

Geschreven door Vimexx op 14-12-2016

Soms kan het voorkomen dat als je een .nl domein gratis naar ons verhuisd dat de afloopdatum niet overkomt met wat stond weergegeven bij de oude provider. Hoe dat zit leggen we graag voor je uit.

Je verhuist een domeinnaam naar Vimexx toe, waarbij wij in de winkelwagen per domein, de huidige aflooptijd weergeven en je vervolgens kunt kiezen om deze kosteloos te verhuizen. Het kan voorkomen dat de afloopdatum niet overeenkomt met wat bij de oude provider stond weergegeven. Dit komt doordat je provider je mogelijk niet goed geïnstrueerd heeft. De domeinen voer je bij SIDN in per jaar, maar het kan zijn dat jouw provider dit niet per jaar doet maar per maand waardoor elke maand het domein bij SIDN verlengd en betaald moet worden. Hierdoor steekt de provider jouw overgemaakte euro's in zijn broekzak omdat de provider de domeinen niet vooruit verlengd heeft!

Wij nemen enkel de looptijd bij de SIDN over. Dit communiceren we dus ook vooraf door dit aan te geven in de winkelwagen, let hier goed op!

Mocht dit bij jou gebeurd zijn dan raden we je aan om via het klantenpaneel alsnog de domeinnaam voordelig te verlengen om zodoende te voorkomen dat je domein opgezegd zal worden.

Bij vragen staat onze helpdesk natuurlijk voor je klaar. Je kan ons bereiken via een live chat sessie of per ticket. We helpen je graag!