Vimexx Facebook

Hoe pas ik mijn persoonlijke gegevens aan?

Hoe pas ik mijn persoonlijke gegevens aan?

Bijgewerkt door Vimexx op 23-05-2019

Wanneer je verhuisd bent of een nieuw email adres hebt, kan het zijn dat je jouw klantgegevens wilt aanpassen. Het is alleen niet voor iedereen duidelijk hoe je dit kunt doen. Daarom leggen we in deze handleiding uit hoe je in een mum van tijd jouw gegevens kunt aanpassen!

Tevens kan je ervoor kiezen om de email instellingen aan te passen of een alternatief email adres voor facturen in te stellen!

Let op!
Je klantgegevens staan los van je domeinhouder gegevens. Het is belangrijk dat je ook je houder gegevens up-to-date houdt.
Anders ontvang je geen herinneringsmails en kan je ook niet een verhuistoken opvragen.
Je moet dus ook je domeinhouder gegevens aanpassen.

  1. Ga naar het klantenpaneel
  2. Persoonlijke gegevens aanpassen
  3. Sla je wijzigingen op

1. Ga naar het klantenpaneel

De gegevens passen we aan in het klantenpaneel.

Ga naar jouw Vimexx Dashboard om de volledige gebruikersnavigatie te zien.

 

2. Persoonlijke gegevens aanpassen

Vanuit het Dashboard kan je gemakkelijk naar je persoonlijke gegevens om deze in te zien of aan te passen.

Persoonlijke gegevens Dashboard

Druk in de gebruikers navigatie op Persoonlijke gegevens om bij je gegevens te komen.
Hier kan precies zien wat je nu ingesteld hebt en kan je de gewenste gegevens aanpassen.

Verder naar onder vind je de extra instellingen, zoals een extra administratief email adres of jouw email instellingen.

Helemaal onderaan is ook nog de optie jouw wachtwoord te wijzigen of "Two-Factor Authentication" in te stellen!

 

3. Sla je wijzigingen op

Als alle gegevens naar wens zijn aangepast, moet je enkel de wijzigingen opslaan.

Dit kan je doen door op de knop Gegevens updaten te drukken.

 

Mocht je er nou toch niet uitkomen? Geen probleem, we helpen je graag verder!
Je kunt contact met ons opnemen op onze live chat of middels een ticket.

Heeft deze handleiding je goed geholpen?